[C++] Zijn er Windows Mobile SDK's voor Borland C++BuilderX

Pagina: 1
Acties:

• birdofpray
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10-2024
Ik zou graag wat applicaties gaan ontwikkelen voor Pocket PC's met Windows Mobile.

Via MS Embedded Visual C++ is dit natuurlijk mogelijk maar aangezien ik meer ervaring heb met de Borland C++ Builder zou ik dit liever via de Builder doen. Nu heb ik onlangs een Trail versie van Borland C++BuilderX Mobile Studio gedownload en geïnstalleerd. Maar deze lijkt alleen Palm en Symbian te ondersteunen als platforms. Nu heb ik op diverse site's waaronder die van Borland zelf gekeken maar het wordt me niet duidelijk of er voor Windows Mobile nu wel of geen SDK's beschikbaar zijn. In een documentje dat bij de Trail zat staat:

This installer currently installs:

1. Microsoft .Net Framework 1.1
2. Microsoft .Net Framework SDK 1.1
3. Borland C++BuilderX Support for Microsoft SDKs

maar het wordt me niet duidelijk of er nou ook ondersteuning is voor Windows Mobile SDK's.

Kan iemand hier wat licht op schijnen?

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 22:08
De SDK lijkt me niet het eerste probleem. Windows Mobile is geen x86. Kun je uberhaupt compileren voor je doelprocessor (en welke is dat?)

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• birdofpray
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10-2024
De doelprocessor is een Intel XScale, maar ik ging er vanuit dat de ondersteuning voor diverse processoren ook geïntergreerd zit in de SDK van b.v. Windows CE of Windows Mobile 2003.

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 22:08
Nee, dat kan natuurlijk niet. Je hebt een andere compiler nodig.Microsoft gaat echt geen Borland compiler meeleveren in hun SDKs.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08:51

alienfruit

the alien you never expected

C++BuilderX 1.5 bevat de oude Borland C++Builder 6 C++ compiler, en de Intel C++ compiler, alleen daarvoor heb je VC++ voor nodig. Verder zou je gebruik kunnen maken van .NET Compact Framework om programma's te make voor Windows Mobile 2003. Werkt prima. Zo niet, heb je altijd nog; de keus om Embedded VC++ te installeren en te integreren in C++BuilderX.