Ik ben bezig met een car PC mijn idee was om mijn 7" newision touchscreen TFT in te bouwen in mijn zonneklep. Het idee was hierbij om het schermpje in de zonneklep te verwerken en de PCB onder de dak plaat te maken. Tot op heden heb ik het schermpje ingebouwt in de zonneklep. De volgende problemen kwam ik tegen uiteraad is de flatwire en bekabeling van tochscreen en backlite veel te kort. Opzich niet zoon probleem zal je denken; gewoon verlengen nou is het verlengen van een flatwire zeker wel een probleem omdat dit een zeer kleine rastermaat heeft. Gelukkig vond ik bij ons op de TD uit een "oud" plasma scherm een flat wire met de zelfde rastermaat; helaas bleek deze ook net te kort(wel getest overigens het werkt perfect). Nu heb ik dus mijn schermpje opgeblazen
weet niet wat er fout ging maar ik heb alleen nog maar wit beeld. ik heb het schermpje weer netjes in zijn oude behuizing gezet en hem opgestuurd voor grantie, hopen dat ik een nieuwe krijg. Nu was mijn vraag eigenlijk weet iemand waar ik flatwire's ook wel FFC wires kan krijgen? hij moet ongeveer een 50cm lang zijn. Een andere oplossing is natuurlijk ook welcome.
picje van de klep (komt een aluminium afwerkrand op):

picje van de flat wire:
picje van de klep (komt een aluminium afwerkrand op):

picje van de flat wire: