Toon posts:

sweex router totaal openen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Ik heb een sweex router alleen nu kan ik op internet niet veel doen.
Server en dergelijke gaat goed alleen ik kan geen servers draaien.
Ik wil mijn sweex daarom helemaal openen of een switch gebruiken.
Hoe kan ik mijn sweex router helemaal opengooien, zadat deze alleen functioneert als apparaat die de i-verbinding via meerdere pc's mogelijk maakt?

Mijn 2e vraag is hoe ik een switch in het netwerk kan plaatsen.
Ik heb op het moment een leen switch liggen en als dit werkt koop ik er gewoon 1.
Hoe kan ik deze plaatsen?
Als ik hem aansluit heb ik wel een verbinding alleen functioneert deze niet.
De lan-verbinding is actief, maar ik kan niet op internet.
Als ik op internet ga wil hij verbinding maken of offline blijven.
Klik ik op verbinding maken dan wil hij dat via de VPN doen die ingestelt staat op de pc.
Als ik deze weg haal dan vraagt ie wel om verbinding maar geeft na dit ingedrukt de hebben een i-pagina weer dat hij niet gevonden kan worden. Ook als ik zonder hub of switch router dus rechtstreeks in mijn modem ga kan ik niet op internet. Ook dan het ik een lanverbinding maar er gebeurt verder niks. Ik heb caiway, voormalig kabelfoon. Ik heb ook meerdere wizzards en nieuwe verbindingen gemaakt maar ook dit is vergeefs.

Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Zelfde probleem hier. Op zich zou je poorten kunnen openzetten bij de dhcp server settings in de router door udp en tcp in te stellen. Bij mij lijkt dit toch niet bepaald te werken, ookniet als je udp en tcp gelijk zet. Helaas is er ook niet een optie ofzo in de modem waar je in 1 keer alle poorten gewoon opengooit. Ik zoek nu naar firmware updates of andere trucjes.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 13:46:
Hallo tweakers,

Ik heb een sweex router alleen nu kan ik op internet niet veel doen.
Server en dergelijke gaat goed alleen ik kan geen servers draaien.
Ik wil mijn sweex daarom helemaal openen of een switch gebruiken.
Hoe kan ik mijn sweex router helemaal opengooien, zadat deze alleen functioneert als apparaat die de i-verbinding via meerdere pc's mogelijk maakt?

Mijn 2e vraag is hoe ik een switch in het netwerk kan plaatsen.
Ik heb op het moment een leen switch liggen en als dit werkt koop ik er gewoon 1.
Hoe kan ik deze plaatsen?
Als ik hem aansluit heb ik wel een verbinding alleen functioneert deze niet.
De lan-verbinding is actief, maar ik kan niet op internet.
Als ik op internet ga wil hij verbinding maken of offline blijven.
Klik ik op verbinding maken dan wil hij dat via de VPN doen die ingestelt staat op de pc.
Als ik deze weg haal dan vraagt ie wel om verbinding maar geeft na dit ingedrukt de hebben een i-pagina weer dat hij niet gevonden kan worden. Ook als ik zonder hub of switch router dus rechtstreeks in mijn modem ga kan ik niet op internet. Ook dan het ik een lanverbinding maar er gebeurt verder niks. Ik heb caiway, voormalig kabelfoon. Ik heb ook meerdere wizzards en nieuwe verbindingen gemaakt maar ook dit is vergeefs.

Wie kan mij helpen?
..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 14:00 ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:24
Lees eens de FAQ door ivm routing en het delen van internet.
Het Grote Poortmappingsverhaal

En een sweex router open je met een schroevendraaier ... ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Juicy op 25-02-2005 13:58 ]

-

Verwijderd

ik snapte alleen de 1e vraag

Verwijderd

Topicstarter
Me inet doet het via de router maar ik kan geen game servers draaien.
Dus hij moet helemaal openstaan en werken als een inet verdeel apparaat alleen.

Verwijderd

je kan poorten openzetten (portmapping) zoals gezegd werd, deze post leek mij ook interessant omdat je vroeg of het mogelijk was alle poorten open te zetten. Ik zoek al een tijdje naar een instelling hiervoor. sweex annex a versie heb ik

• wallywally
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 11:09
Zoek naar DMZ functies in die router.

Verwijderd

http://firewalling.com/sweex/annexa-DMZ.htm

geen dank, geen dank

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 14:07 ]

Pagina: 1