Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED
Verwijderd
Ik heb op die manier ook VHS naar DVD gezet. Deze DVD's kon ik gewoon met Nero kopieren op de PC. Was geen probleem. Handiger voor jou zou een DVD stand alone recorder met Harddisk zijn. kun je die 30 uur VHS op de harddisk van het ding parkeren en vervolgens DVD's gaan vullen. Je kunt dan meteen meerdere kopieen maken.
Ik weet niet of het voor jou interessant is (misschien vind je 30 uur overzetten wel gewoon leuk werk...), maar ik liep toevallig vandaag bij de HEMA binnen tegen een groot bord aan waar iets op stond van VHS naar DVD service. Geen idee wat de prijs is, maar misschien is het voordelig genoeg om het werk daar uit te besteden. En misschien kwalitatief beter.
Nou heb ik 3 videorecorders staan. Iedere orginele band wordt met de bijbehorende videorecorder uitgelezen. Dit scheelt echt heel erg qua beeldkwaliteit, heb ik nooit geweten. Maargoed zoals ik in bovenstaande post al las is natuurlijk zo'n harddisc recorder een pre. Eerst alles capturen naar schijf, vervolgens alles in orginele staat uitbranden en later alle film zo aanpassen dat het leuk is om naar te kijken. Dus vandaar meerdere kopieen. Is het editen op die recorders een beetje te doen? Ik begrijp dat er veel tijd in gaat zitten maar dat heb ik er maar al te graag voor over.
Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED