Toon posts:

-->Urgent: need help met me nieuwe ASUS 3800 Ultra

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik herb vanmiddga dus een ASUS 3800 Ultra Deluxe erin gestopt en na VEEL gekloot is mijn beeldscherm nu eindelijk goed. windhoos accepteerde de drivers niet :(
maargoed, OpenGL werkt niet ! :(:(
Nu kan ik niet CS-en :( :( en Baldur's Gate 2 doet het ook niet :( (naja, ik kan niet over de map reizen, dan loopt alles vast)
iki ga nog ff wat knutselen maar ik heb weinig hoop. Kan iemand mij PLEASE helpen ?!
vast bedankt

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 07:20

Rashann

Zoek de hond...

Uhm, meer info is misschien wel handig?

Installeer in ieder geval de AGP drivers voor je mobo en gebruik de laatste drivers van Asus voor je kaart (Detonator kan ook maar TV-in doet het dan niet). Het zou dan moeten werken.

Je hebt toch niet stiekem een PCI kaart in het 1e PCI slot zitten he?

If nothing is written below, I was the last to reply...

Verwijderd

Ewn de drivers van je vorige kaart wel netjes ff verwijderd?

Verwijderd

Ik had eerst ook een Voodoo 3500 en deze dus omgewisselt tegen een Asus 7100. Liep die ook bij de eerste keer vast.

Gewoon even HDD formateren en alles er schoon opzetten, wedden dat het dan goed komt.

Verwijderd

Topicstarter
ok, dat laatste is een kutplan want ik ga geen 15 GB aan gegevens weggooien maargoed, wat was dat met die PCI slot ?? dat snap ik niet .........
thnx voor de link naar de drivers maar die gebruik ik geloof ik al .... zal het evengoed proberen.

Owja: zijn er dan aparte AGP drivers voor me Mobo ? (is een ASUS P3B-F)

Verwijderd

Topicstarter
ok, dit is dus de site met alle drivers: [url="http://www.asus.com./Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_drv.htm"]www.asus.com./Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_drv.htm[/url]

maar ik weet niet meer wat ik moe6t hebben hoor .... ik zie door de bomen het bos niet meer. allerlij verschillende dingen ......
als ik hier nog extra info moet geven, zeg maar wat dan ........
vast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
NIEMAND met dezelfde kaart die wat advies kan geven ?!

Verwijderd

nee sorry,
ik heb een geforce SDR en ik wil een kaart met tv-in/out om tv op me computer te zetten, zullen we ruilen? ook al een andere jongen die mischien wil

Verwijderd

[url="http://www.asus.com./Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_drv.htm"]http://www.asus.com./Products/Addon/Vga/asuse/enthusiast_drv.htm[/url]

Daar haalde ik net ook mijn drivers...

Voorderest ff stappenplan doornemen in het boekkie

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 07 januari 2001 21:34 schreef Johnnick het volgende:
Gewoon even HDD formateren en alles er schoon opzetten, wedden dat het dan goed komt.
Wat is dat toch voor onzin joh. Waarom je hele harddisk opnieuw formatteren om Windows opnieuw te installeren? Lijkt wel alsof dat mode aan het worden is voor als je met een klein probleempje in Windows zit. No offense btw, maar ik snap echt niet waarom iedereen altijd zegt 'even formatteren en windows er opnieuw op' en dat soort dingen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

het eerste pci slot is net onder het agp slot

als je die niet openlaat geeft hij nog al eens een conflict

en er zijn inderdaad drivers voor je agp
jammer genoer zou ik nie weten waar je die moet halen want normaal gesproken moeten ze erbij geleverd zijn.

suc6

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

Verwijderd

Topicstarter
er zit niets in de eerste 2 slots na mijn vid. kaart. en die site met drivers is dus dezlfde als ie ik nu draai: ASUS AGP V3800U SGRAM v.3.75
MAAR IK KAN GVD nog steeds geen CS spelen ....... :(:(:( en mijn baldur's Gate 2 loopt ook meteen vast zodra ik over de landkaart ga lopen ............ DIT IS ZWAAAAAAAAAAR DEPRIMEREND
Pagina: 1