Toon posts:

[MSI K8N Neo2| IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het probleem, dat ik deze error krijg, dat gebeurt soms wanneer ik vanuit een spel naar windows ga(een spel afsluiten), of dat ik weer mezelf alt-tab in het spel. Microsoftzegt dat het een driverfout is

Wat ik heb geprobeerd:
Windows opnieuw geinstalleerd
verschillende drivers. 66.93-71.20-71.24-75.90 67.70

Zou het iets met mijn biosversie te maken kunnen hebben, het is 1.4, ik had gelezen dat sommige mensen BSOD's kregen met deze biosversie, maar dan hadden ze een andere fuotmelding.

Verwijderd

Ik had dat ook, toen ik mijn onboard geluidskaart uit had geschakeld in de bios was het weg :) AC 97 trouwens

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Wat is de volledige foutmelding, inclusief de bestandsnaam? Die ene bestand is dus de oorzaak van de foutmelding. Het is slechts kunst om uit te zoeken waarvoor die bestand is en vervolgens de programma/driver verwijderen/vervangen :)

Zie ook Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en de daarin gelinkte BSOD guide.

[ Voor 12% gewijzigd door BalusC op 25-02-2005 13:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik de onbaord geluid, maar dat kan best, want het probleem is begonnen ongeveer toen ik die gebruikte. maar ik zal wel uitzetten dat hij reset na een fout, en dan kijk ik wel de volledige foutmelding.

• Bas de Bakker
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-07 22:01
Ik had precies hetzelfde op mijn A8N-SLI Deluxe. De oplossing in

http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=182&st=0

hielp perfect. Probeer het eens.

Verwijderd

Topicstarter
*edit* al gevonden :)

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 16:52 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dan is het wel zo sociaal om hier te melden wat dat was - GoT is een community waar we voordeel doen bij elkaars antwoorden, niet enkel een helpdesk ofzo :o

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Ik weet dat het al gevonden is, maar ik zou het volgende willen toevoegen.

Ik krijg de IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL als ik net te ver ben gegaan met het overklokken van mijn processoren.

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 03:06:
Ik weet dat het al gevonden is, maar ik zou het volgende willen toevoegen.

Ik krijg de IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL als ik net te ver ben gegaan met het overklokken van mijn processoren.
Dat klopt, dat ligt waarschijnlijk aan het feit dat je geheugen op die snelheid fouten gaat maken. Dus minder overclocken of betere hardware kopen...

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Pagina: 1