[OE] synchroniseer doorgestuurde en beantwoorde mails *

Pagina: 1
Acties:

• DaWit
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08 21:18
Mijn collega en ik hebben op onze eigen computers dezelfde mailboxen in Outlook Express 6. Wanneer zij een mailtje beantwoordt of doorstuurt komt er bij haar in beeld zo'n pijltje op het envelopje te staan, maar bij mij niet (en vice versa). Dit is lastig omdat ik niet weet of zij een mail beantwoord danwel doorgestuurd heeft.

Is het mogelijk om ervoor te zorgen dat wanneer mijn collega een mail beantwoordt met haar computer, dat ik dat dan in mijn mailbox op mijn computer kan zien?

Ik heb druk naar oplossingen gezocht met Google en in GOT, maar niets gevonden.

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Is het mogelijk om ervoor te zorgen dat wanneer mijn collega een mail beantwoordt met haar computer, dat ik dat dan in mijn mailbox op mijn computer kan zien?
Perse in Outlook Express en met POP3? Forward alles naar elkaar met BCC.

Anders: neem een gedeelde serverside oplossing. IMAP, ga in dezelfde webmail werken, oid.

offtopic:
Topictitel uitgewerkt: al die afkortingen zoekt later zo moeilijk

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• DaWit
F_J_K schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:44:

Perse in Outlook Express en met POP3? Forward alles naar elkaar met BCC.
BCC is een mogelijkheid, maar omslachtig, dus liever niet. En ja, per se in OE. Het is de computer op mijn werk en ik kan hier niet zomaar andere software installeren.

Asus P5K || Pentium E8200 || 4x 1024 MB PC2 6400 || 1x 350 GB Western Digital || NVIDIA Geforce 8800GT

• DaWit
schopje

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-08 21:06
tsja, wat je zou kunnen doen, is alle mail op de pop server laten staan (zodat jullie het beide kunnen lezen), en misschien is er in outlook express in te stellen dat er automatisch iemand in de bcc komt....anders lijkt het mij niet mogelijk.

Copy.com

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Als perse OE en geen adminrechten op je machine kom je toch bij de genoemde opties. Of maak aan je baas duidelijk dat en waarom je het nodig hebt zodat hij zorgt dat de sysadmin het regelt.
offtopic:
Dit is overigens een heel standaard helpdesk / contact center / etc functie dus Google en GoT moeten heel erg veel opleveren ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1