Toon posts:

Kan een BDC via internet?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

Voor mijn stage ben ik bezig met een onderzoek. DIt bedrijf zoekt een oplossing dat de klant na een server chrash kan werken op een andere server met dezelfde inlogaccounts. Directory data moet dus gerepliceerd worden naar een andere server. Weten jullie misschien of dit mogelijk is om een Domain Controller te laten repliceren via het internet?

meer info nodig vraag maar dan post ik het hier...

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-04 11:59

TrailBlazer

Karnemelk FTW

ik ga ervanuit dat dit soort dingen via ip gaan dus ja. Anders zal je moeten gaan tunnelen of wat dan ook. Maar als ik je vraag zo zie heb je er zelf nog erg weinig moeite voor gedaan. Je kan vast een hoop vinden op de microsoft site

[ Voor 38% gewijzigd door TrailBlazer op 25-02-2005 12:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat ik nu relatief weinig kan. Wil eerst weten, misschien uit ervarting van andere personen hier op dit forum. Of men ooit replicatie via het internet heeft gedaan. Zo ja was dit succesvol zo nee waarom niet en welke problemen waren hier. Forum is er toch ook om ervaringen te delen??

Tevens heb ik tot nu toe alleen informatie gevonden over site replicatie. Dit betreft dus niet mijn geval, ik heb een domein zonder sites. Ik wil bekijken of in hetzelde domein, een server kan staan die misschien wel 5 a 10 km is verwijderd van de klant zelf. Of misschien is dit alleen te bereiken door juist sites te gebruiken zoals eerder vermeld [oa plaatje]. Dit zou ik dus graag willen weten..

Afbeeldingslocatie: http://www.microsoft.com/Resources/Documentation/windowsserv/2003/all/techref/en-us/trad_rep_17c.gif

Verwijderd

VPN link bijvoorbeeld. Verder kan replicatie ook direct over internet, maar dat zou ik je niet willen aanraden. Je hebt een permanente link, dus VPN is zeer aan te raden.

Verder is hier al erg veel over geschreven. Ik geloof niet dat je niets kunt vinden hierover.

Dit topic is gesloten.