Toon posts:

verdeling OS (XP, ME, WIN98 en anders OS)

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een studie de verdeling van gebruikers nodig over de verschillende OS.
Kan iemand me aan deze gegevens helpen?

Alvast bedankt voor de moeite.

Groet Hans

Verwijderd

kijk eens op:
http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=5&id=710309

Het is niet helemaal een goede verdeling, maar het geeft wel een idee/richtlijn.

• plastronneke
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-12-2010
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:30:
kijk eens op:
http://www.nedstatbasic.net/s?tab=1&link=5&id=710309

Het is niet helemaal een goede verdeling, maar het geeft wel een idee/richtlijn.
een goede richting? ik vind het echt wel niet ... website trekt echt op niets: druk maar een paar keer op "refresh" en je krijgt andere resultaten. bovendien staat er bijna altijd alleen MacOS en windows, geen linux en andere. FF heeft volgens andere resultaten een groter marktaandeel: het ene moment is het 2.7%, paar seconden later is het 0,3%. hoe minder betrouwbaar kan je het hebben???

komt het misschien omdat deze website gesponsord is door MS? ik weet het niet, maar deze website krijgt een dikke nul van mij.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

hnas: eerste-hulp-bij-huiswerk is niet iets wat op GoT wordt gewaardeerd. Zou je even kunnen aangeven welke cijfers je al had gevonden en waarom die niet bevielen? Wat zeggen onderzoeksbureaus zoals Forrester, Gartner, IDC, etc, welke surveys heb je gevonden?

En daarbij: servers, clients, anders?

Er is best wat te vinden, maar op het moment dat er enkel een vraag over de muur wordt gegooid zonder zelf iniatief te tonen, zijn mensen niet geneigd om moeite te doen voor een antwoord ;)

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 25-02-2005 13:00 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
ik wist niet dat je kwaad werd?
Ik ben me bewust dat je beter eerst kan zoeken voordat je vraagt.
(ikzelf let er niet op als ik iemand antwoord geef)

Maar mijn baas wil snel een antwoord dus probeer ik meerdere wegen tegelijk
(zoeken en vragen)

Wellicht zal ik er volgende keer rekening mee houden.

Groet Hans

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
GoT is zoals F_J_K aangeeft geen snelhelpdesk. Daarom sluit ik dit topic. Over de door jou gestelde vragen is echt heel veel info te vinden :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

(Ondanks dat het al op slot is nog even mijn moderator-rechten misbruiken voor een reactie).

Boos ben ik niet hoor, de eerste die me hier in de techfora boos krijgt moet ik nog tegenkomen ;)

Maar goed. Dat verandert niets aan de vragen die ik stelde. Als je baas hier-en-nu een antwoord wil hebben, zijn er best onderzoeksbureaus die dit soort plaatjes op de plank hebben liggen, verdeeld naar verschillende catagorien. Kost wel geld.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.