[WinXP] Norton AV 2005 activatie na hijackthis

Pagina: 1
Acties:

• lucaspr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-12-2025
Norton AV 2005 geinstalleerd op een systeem met genoeg virussen e.d.

Nadat NAV alles wat hij kan vinden (op de schijf dan!) had gevonden en verwijderd nog eventjes hijackthis gedaan. omdat er echt gewoon te veel in stond heb ik alles maar verwijderd.......

Nu is het zo dat ik NAV ongeveer 30000 keer kan activeren en het dan nog steeds moet doen. Ja, de code is legaal en word geaccepteerd door de server. Het is een nieuwe installatie, dus de key kan nog niet verlopen zijn. Maar dat is wel wat hij aangeeft!

Na een google sessie weet ik het nog niet, dus als iemand een antwoord heeft.. GRAAG :)!

hmmm.. toch nog maar een keer of 14 virusscannen. Hij is uit het niets weer begonnen met werken!
vernieuwingsdatum staat nu weer op 25-02-2006, blijft vreemd.

edit:
sorry van de titel moet zijn: [XP HOME SP2] Norton AV 2005 activatie na hijackthis

[ Voor 19% gewijzigd door lucaspr op 25-02-2005 11:56 ]

-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-08 15:07
probleem opgelost dus?

PSN: djmurcielago

• lucaspr
ja in zekere zin.
Ik weet nu nog steeds niet wat het veroorzaakt heeft, maar dat zal vast in de virus/spyware/adware/toolbar sfeer te zoeken zijn!

Wat ik al zei, nog 14 (duizend) keer virusscannen en dan moet het toch uiteindelijk waarschijnlijk beter worden....... (hoop ik)

Verwijderd

Heb ook problemen gehad met Norton.

Sommige dingen gaan fout als je de snelkoppelingen uit het startmenu op een andere plek neerzet.
Weet niet of jouw probleem hier iets mee te maken kan hebben...

En ik kreeg, na ongeveer anderhalve maand een melding dat ik (opnieuw) moest activeren. Op dat moment was ik niet met internet verbonden en heb ik het gelaten voor wat het was. Maar toen ik de computer de volgende dag opstarte om te gaan activeren, kon ik Norton zonder foutmeldingen of activatie-gezeur gewoon gebruiken.
Dus opnieuw opstarten en duimen dat het op onverklaarbare wijze dan wel goed gaat?

Omdat Ghost (onderdeel van System Works Premier - en de reden dat ik de suite gekocht had) echter al een paar dagen daarvoor niet meer in staat leek om een image te maken (foutmelding EA39070A) heb ik Norton verwijderd en terug gestuurd naar Symantec (net binnen de 60 dagen niet-goed-geld-terug-garantie). Voorlopig ga ik maar weer verder met DriveImage voor het maken van image bestanden.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 12:00 ]

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-08 16:24
Formateren niet een betere optie?

• lucaspr
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:58:
Heb ook problemen gehad met Norton.

Sommige dingen gaan fout als je de snelkoppelingen uit het startmenu op een andere plek neerzet.
Weet niet of jouw probleem hier iets mee te maken kan hebben...

En ik kreeg, na ongeveer anderhalve maand een melding dat ik (opnieuw) moest activeren. Op dat moment was ik niet met internet verbonden en heb ik het gelaten voor wat het was. Maar toen ik de computer de volgende dag opstarte om te gaan activeren, kon ik Norton zonder foutmeldingen of activatie-gezeur gewoon gebruiken.
Dus opnieuw opstarten en duimen dat het op onverklaarbare wijze dan wel goed gaat?

Omdat Ghost (onderdeel van System Works Premier - en de reden dat ik de suite gekocht had) echter al een paar dagen daarvoor niet meer in staat leek om een image te maken (foutmelding EA39070A) heb ik Norton verwijderd en terug gestuurd naar Symantec (net binnen de 60 dagen niet-goed-geld-terug-garantie). Voorlopig ga ik maar weer verder met DriveImage voor het maken van image bestanden.
Zelfs zonder opnieuw op te starten.. Ik starte liveupdate, waarna alles uit het niets weer goed ging. Verschillende online scanners kunnen geen virussen meer vinden, dus ik hoop dat het nu opgelost is.
Toch bedankt voor je reactie!

offtopic:
Kreeg je je geld ook nog weer dan? Minus verzend en afhandelingskosten? Ik sta nl in een winkel en dat is natuurlijk een leuk verkoopargument!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Maar ik neem aan dat die norton activeren op meerdere pc's ook de licentietermijn inkort.

Ik verplaats in ieder geval je topic naar Software Algemeen, omdat het weinig met windows vandoen heeft :)

Windows Operating Systems > Software Algemeen

Zelf vermoed ik een virus/malware dingetje. Bel Symantec anders eens?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

lucaspr schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 12:07:
[...]
offtopic:
Kreeg je je geld ook nog weer dan? Minus verzend en afhandelingskosten? Ik sta nl in een winkel en dat is natuurlijk een leuk verkoopargument!
Ja, dat is een goede vraag, waar ik het antwoord nog niet op weet :?
Ik had het pakket eind december aangeschaft en geinstalleerd en ik heb 'm vorige week terug gestuurd.
Volgens de website krijg je dan uiterlijk na zes weken je geld terug.
We zullen zien...
Pagina: 1