Wingate en distribute.net clien

Pagina: 1
Acties:

• vinietje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 15:08
:) *** HET IS AL GELUKT *** :)
(heb disturbute.net client ingesteld op http.)

Ik heb dus een thuisnetwerk, daar heb ik een server (win98) en nog een paar andere computers waar de client op draait. Maar nu kan ik de buffers niet updaten bij die andere computers omdat hij niet ziet dat ik de proxyserver van wingate gebruik.

Heeft iemand de oplossing???

AMD 80mzh, 428mb hd, soundblaster 16 clone, hitachi 8x dvd + Creative DXR2, 16mb FastPage Ram

• KifArU
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vaak zijn de problemen dat de poort niet open is, of het adres niet herkend wordt. Dus zorg dat de poort openstaat en gebruik het IP-adres van de keyserver. (Draaide bij mij alweer 2 jaar geleden, dus ik weet het niet exact meer.)

Thijs

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
idd, poorten opengooien, dat is de makkulukste manier...
maar wat ook kewl is, is een pproxy opzetten. Dan laat je alle clients naar de pproxy fetchen en flushen, en dan staat de pproxy op de server, dus hoeft die niet meer door een wingate heen, en hoef je ook geen poorten open te zetten

Verwijderd

Waarom gelijk een proxy opzetten.
Share de buffers, werkt ook goed als je alleen bent en niet hoeft te weten hoe dat de onderlinge verhoudingen per computer zijn.

kijk even bij 2: Buffer and Buffer Update Options
7) Disable buffer updates from/to remote buffers ==> no
8) Remote buffer directory ==> \\andere_computer\dnetc

Met deze instellingen kun je op 1 computer de blikjes halen en versturen en de andere halen uit die buffer alles wat ze nodig hebben en sturen hun gedane werk weer naar deze pc.