Ik ben toe aan nieuw geheugen, en na wat zoeken op internet zie ik geheugenmodules met CL 2.5 en CL 3.0 (CL 2.0 is er ook, maar dat is me net wat te duur). Nu vroeg ik me af of je ook daadwerkelijk veel vershil merkt tussen deze 2 waarden, of dat het vershil te verwaarlozen is. Ook zie ik dat PC400 (3200) geheugen altijd 3.0 is. Als je moederbord PC400 ondersteund, is het dan slimmer om voor PC400 gehugen te gaan, en de CL 3.0 voor lief te nemen?
Op het moment heb ik nog een Asus A7V8x moederbord, maar deze wordt hoogstwaarschijnlijk binnenkort vervangen door een Asus A8N SLI. Ik gebruik m'n pc het meest voor Photoshop/Ilustrator en games.
(ik heb de FAQ en de search al gebruikt, maar ik kon niks over het vershil in prestaties vinden)
Op het moment heb ik nog een Asus A7V8x moederbord, maar deze wordt hoogstwaarschijnlijk binnenkort vervangen door een Asus A8N SLI. Ik gebruik m'n pc het meest voor Photoshop/Ilustrator en games.
(ik heb de FAQ en de search al gebruikt, maar ik kon niks over het vershil in prestaties vinden)