Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

antec amd 3500xp + xfx 6600gt sli

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
check my pics:

http://users.telenet.be/tbod/Comp :*)

mods:

1 x ZM-NB47J (northbridge cooler)
2 x zalman ZM-2HC2 voor mijn 2 maxtors
5 x zalman f1 (80cm, silent mode, 5v)
1 x verlichte IDE kabel (oranje, voor dvd & dvd-rw)
2 x neon (groen & blauw)

tell me what you think ... ;)

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-11 15:14
Als je echt wil weten wat ik denk.... Het lijkt meer een "Pats met mijn specs topic" :

Startpost is een beetje mager, wat heb je gedaan ed ?
Ik vind het niet veel byzonders. Veel standaard out of the box mod spul... Niet dat het er slecht uit ziet maar er is amper iets echt gemod.

Wel leuke specs en vooral een dikke 3dmark score, maar ik zou even de kabels opruimen. Tis een beetje een zooitje... Ik haal maar 12000 3dmark 03 met mijn X800pro non Vivo..

BTW, een 3500XP bestaat niet. De Athlon XP serie is 32bit . Jij hebt een Athlon64 3500+ ;) geen Athlon XP.

offtopic:
Je camera is een beetje gaar, op de ene pic is je pc blauw, op de andere zwart... Ook zou ik de pics even direct in je startpost plakken.

Ik vrees dan ook dat dit topic niet lang open blijft.

[ Voor 64% gewijzigd door Pakjebakmeel op 25-02-2005 10:57 ]

• m33p
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-10 23:58
Sorry maar ik noem dit geen casemod... zo'n beetje 75% of meer van dit forum heeft wel extra koeling of een CCFL in z'n kast....

• G70boX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:38
2 x neon (groen & blauw)

Dat zijn meer de standaard dingen enzo :/ Hoewel het er opzich wel mooi uit ziet hoor :)

Daar hebben we een topic voor: [rml][ CM] Het "Post hier je kleine mods" topic - Deel 10[/rml]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:24:
check my pics:

http://users.telenet.be/tbod/Comp :*)

mods:

2 x neon (groen & blauw)

tell me what you think ... ;)
Erg mooi allemaal, maar je kon zelf ook wel raden dat dit niet echt een topic waard is :X

Verwijderd

Topicstarter
kweet wel ma nu hebde het toch keer gezien hé zo een modder ben ik nie ma heb er toch wel wat tijd ingestoken en die pics zijn niet zo goed gelukt omdat het redelijk donker was ;)

Verwijderd

wat een geweldige mod :'( de test pc's op mijn werk zien er nog beter uit......vooral met de weggewerkte kabels :(
dat je blij wilt doen met de hardware die je hebt is ok maar doe het niet hier!

Verwijderd

Topicstarter
geef me dan keer wa tips hé voor die kabels daar weg te doen, heb ze al wat ingebonden enzo maar het zijn er zoveel dat het bijna onmogelijk is kzal er nog eens wa tijd in moeten steken denk ik. het voornaamste was voor mij de stilte en da is alleszins al gelukt da spel maakt gene zak lawaai! :)

Verwijderd

/zeik modus trek je er niet veel van aan ben chagarijning :) maar puur ter correctie :)

AMD64 3500XP @ 4000XP het is amd64 en niet amd64 xp
2 x 512MB GEIL VALUE DC RAM CAS 2-3-3-7 ??? snelheid ?? neem aan pc3200 maar het staat er niet bij :)

leuk systeempje niks mis mee maar nu je toch al zo veel geld had uitgegeven waarom net niet 50 a 100 euro erbij leggen en goed geheugen halen zodat je mooie overklok resultaten haalt :( beetje jammer.

sli is erg wel leuk maar er is verder niet super iets speciaals aan geen casemodding want case was zo :S en ook niks elekronica aanpassing zels een lampje ofzo die op 10000V draait (op 0,00x ampere :P)

kastje is erg mooi btw maar voor mods pak een zaag hammer etc en leef je uit.

//edit sry sommige dingen dubbel op maar ik ergerde me eraan en was niet de enige zie ik :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 11:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
zie nie zitten om die case onder handen te nemen, kga wel nog mijn kabel keer schoon zetten en dan wa lampkes en bellekes bijzetten ... nog gekleurde sata kabel da wil ik ook en anti vibratie kitjes voor mijn coolers en voor mijn voeding en dan zal het gedaan zijn ...

Verwijderd

Topicstarter
specs aangepast :*)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Ík denk dat je de policy es moet lezen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.