Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Qtec L-DT] past hier een normale atx voeding in?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen, ik zit eraan te denken een qtec L-DT te kopen en ik heb een 360wat voeding over uit mijn chieftec kast en die zou ik graag in de qtec kast willen gebruiken.

omdat ik hier in de buurt geen winkel heb kunnen vinden die hem heeft zou ik graag willen weten van iemand op dit forum of ik de chieftec atx powersupply kan plaatsen in de qtec L-DT desktop kast?

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-11 10:09

empy

Rijdt rondjes

350 Watt PSU, ATX 12V standard
www.qtec.info, voor al uw problemen en oplossingen :*)

Verwijderd

Topicstarter
hi bedankt voor je reactie maar ik heb van iemand anders gehoord dat er geen standaard atx psu in kan.

daarom vroeg ik het hier voor de zekerheid, ik hoopte eigenlijk dat iemand zou reageren die hem ook echt heeft.

toch bedankt voor je reactie.

Verwijderd

Als ik naar deze afbeelding kijk...
Afbeeldingslocatie: http://download.qtec.info/_images/products/large/13730-1.jpg
... en de afmetingen van de kast bekijk...
Product size (HxWxD in mm): 140 x 440 x 435
... dan denk ik niet dat het gaat passen. Aangezien deze kast lager is (140 mm) dan een standaard ATX voeding breed is (150mm). Omdat er zo te zien geen ruimte is om de voeding plat neer te leggen, moet deze op zijn zijkant geplaatst worden, en dan word de voeding 150mm hoog.
350 Watt PSU, ATX 12V standard
Dit wil alleen maar zeggen dat er een 350W voeding met een ATX stekkertje aan zit.

edit: Bron: http://www.qtec.it/products/product.htm?artnr=13730

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 13:31 ]

Verwijderd

toevallig heb ik vorige week zo 3 kasten gekocht voor op school
AFRADER: voeding is dus speciaal en niet vervangbaar en die dinge worden overdreven heet, ik heb een 2.66 celeron steken die tot 65° loopt 8)7

Verwijderd

Topicstarter
ok heel erg bedankt voor je duidelijke antwoord.

dat wilde ik horen.

deze topic mag overigens dicht, ik heb mijn antwoord gekregen.

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:18

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Zijn dit niet gewoon micro atx voedingen die daarin gaan?

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

Verwijderd

Topicstarter
vinden jullie die silverstone kasten ook niet zo groot?

ik heb net zitten kijken en de coolermaster cavalier 4 is redelijk klein, er zit helaas een eigen voeding in, maar er past wel een normale atx moederbord in.

ik denk dat ik die kast maar ga kopen

Verwijderd

Aopen heeft voedingen voor die cases :)
Pagina: 1