Toon posts:

computer crashed

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik heb een vaag probleem als ik een spel probeer te spele of probeer met microfoon te [prate dan crased mijn computer.

system:
pentium 4
2.60ghz
ati radeon 9200 se
512 mb ram

heb overal gezocht google forums op GOT maar ik kan het echt niet vinden.

aub help mij ik zoek al drie dagen achter elkaar ik sta 12 uur op en slaap 4 uur s'avonds de hele tijd probere te fixen please help me ik ben nieuw bij got dus als je vind dat ik niet goed info geef sorry dan :'(

Verwijderd

Dat is heel weinig informatie, Welk os heb je, wat heb je onlangs geinstaleerd, Zijn je drivers up to date etc etc..

Lees de faq eens door.

Verwijderd

mis vooral wat heb je zo al geprobeert.

Heb je memtest gedraaid
heb je een andere voeding geprobeert

deze computer -> geavanceerd -> opstart en herstel instellingen -> de computer opnieuw opstarten -> daar vinkje weghalen

krijg je een bsod en die ff door google gooien

zijn een paar ideen...

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-04 21:43

vr6-only

Blub Blub

probeer is een fris windows install,

doet echt wonderen :)

It ain't stupid if it works!

Verwijderd

vr6-only schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 00:58:
probeer is een fris windows install,

doet echt wonderen :)
lijkt me nog niet echt nodig lijkt me ............. 8)7 8)7

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:52

Valkyre

Kitesurf FTW!

als het ook bij je MIC komt, zou ik zeggen check je soundkaart eens.
haal die er eens uit, of schakel hem eens uit.

en ja meer specs, type mobo + geluidskaart zou al helpen.

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn probleem al opgelost het had niks te maken met wat jullie allemaal zeggen ik heb gewwon paar dingen gedownload voor mijn systeem bij packard bell paar updates :P

• Cis
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-04 20:02

Cis

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 02:11:
Ik heb mijn probleem al opgelost het had niks te maken met wat jullie allemaal zeggen ik heb gewwon paar dingen gedownload voor mijn systeem bij packard bell paar updates :P
offtopic:
En was het nou echt nodig om dagen wakker te liggen van dit probleem? Zo'n probleempje met een vrij simpele oplossing? :)

Blij dat het weer werkt iig ;)

Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 02:11:
eigenlijk moet je alles wat enigsins logisch is al voor dat je hier post geprobeerd hebben
(volgens mij zijn echte tweakers zeker niet lui. >:) )

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-04 23:51
Dat je er dagen van hebt wakker gelegen kan ik niet geloven. Denk maar niet dat we je daardoor eerder helpen.
ik ben nieuw bij got dus als je vind dat ik niet goed info geef sorry dan
Als je nieuw bij got bent, dat wil nog niet zeggen dat je dan niet genoeg info kan geven. :P

Misschien een ideetje:

www.beginnersweb.nl

_@/'

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De volgende post is wederom van toepassing op jouw topic. Lees deze nog eens goed door en kijk eens of je kan beginnen met het openen van een topic waar we wel wat mee kunnen? :)
momania schreef op woensdag 20 oktober 2004 @ 15:19:
cabo genius,

Waarschijnlijk heb je dit nog niet goed genoeg doorgelezen of snap je het nog niet helemaal:
[rml]elevator in "[ xp]help mijn computer crashed bij cs"[/rml]

We verwachten enige inzet van jou kant om je probleem op te kunnen lossen. We willen je graag helpen, maar zijn geen helpdesk die alles eerst na moet vragen. GoT is voor de wat gevorderde computer gebruikers en jou probleem kan, met de weinige info die je geeft, echt nog tientallen oplossingen hebben.

Lees aub eerst Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed door. Daarin staat goed beschreven wat we van een topic en de topicstarter verwachten hier op GoT.

Als je dat gedaan hebt mag je een nieuw topic openen, maar zorg dan wel dat je je aan die richtlijnen houdt. Probeerd dus goed en duidelijk te omschrijven wat je probleem is, wat je zelf allemaal al hebt geprobeerd en doe dit vooral in duidelijke taal :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.