Okay, ik heb nu een jaar lang bij een provider een site van een kennis van mij gehost gehad. Alleen aangezien hij het erg duur vond, had ik een half jaar terug al gekeken voor een nieuwe provider. Toevallig schiet me dat vanavond weer te binnen, blijkt dus dat de provider het automatisch heeft verlengd met een jaar. Nu weet ik dat ik op tijd had moeten opzeggen, maar het is me niet meer te binnen geschoten.
Als ik dan ga kijken bij de verschillende AV, zie ik dat sommige providers een opzegtermijn van 3,2 of zelfs 1 maand hanteren. Dus ik had eigenlijk bij mijn huidige provider 2 maanden terug op moeten zeggen. Is er een manier om daar onderuit te komen, gezien het feit ik ook niet echt tevreden ben met die provider.
En de domeinnaam nu al verhuizen + een extra hostingpakket gaat niet echt op, want dan heb ik één pakket over.... :-|
Als ik dan ga kijken bij de verschillende AV, zie ik dat sommige providers een opzegtermijn van 3,2 of zelfs 1 maand hanteren. Dus ik had eigenlijk bij mijn huidige provider 2 maanden terug op moeten zeggen. Is er een manier om daar onderuit te komen, gezien het feit ik ook niet echt tevreden ben met die provider.
En de domeinnaam nu al verhuizen + een extra hostingpakket gaat niet echt op, want dan heb ik één pakket over.... :-|
[ Voor 9% gewijzigd door Red op 24-02-2005 22:05 ]