ik heb al 2 jaar windows xp op mijn pentium 4 (gigabyte ga-8igx MB) met de onboard netwerkcontroller vond ie na installatie direct het netwerk en bijbehorend internet...
geïnstalleerde software: win xp sp2 incl windows firewall
norton antivirus 2005
norton internetsecurity 2005
norton personal firewall 2005
nu heb ik een nieuw systeem gekocht:
asus a8n-sli deluxe met onbord marvell en nvidea gigabit netwerk...
op de nvidea vind ie geen internet of netwerk;
via de marvell wel direct internet en ook op goeie snelheid, maar op geen enkele manier het netwerk...
mijn netwerk is vrij standaard 192.168.0.1 t/m 192.168.0.8 en vrijwel elke computer die ik aansluit op de router die er staat heeft direct beschikking tot het netwerk en internet, maar ik krijg die van mij op geen manier aan de praat.
ik heb verschillende topics uitgespit, informatie gevraagd bij een bevriende netwerkbeheerder, maar we komen er niet uit.
wie heeft een tip??
geïnstalleerde software: win xp sp2 incl windows firewall
norton antivirus 2005
norton internetsecurity 2005
norton personal firewall 2005
nu heb ik een nieuw systeem gekocht:
asus a8n-sli deluxe met onbord marvell en nvidea gigabit netwerk...
op de nvidea vind ie geen internet of netwerk;
via de marvell wel direct internet en ook op goeie snelheid, maar op geen enkele manier het netwerk...
mijn netwerk is vrij standaard 192.168.0.1 t/m 192.168.0.8 en vrijwel elke computer die ik aansluit op de router die er staat heeft direct beschikking tot het netwerk en internet, maar ik krijg die van mij op geen manier aan de praat.
ik heb verschillende topics uitgespit, informatie gevraagd bij een bevriende netwerkbeheerder, maar we komen er niet uit.
wie heeft een tip??
Cooler Master Cosmos S, X2 5600, X850XT, 4GB, 3.7 Terabyte