Overbodige reactie in het IE7 nieuwsitem?

Pagina: 1
Acties:

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Misschien heb ik al te lang niet meer gereageerd op de frontpage, maar is mijn reactie hier nou echt overbodig? :)

Ik bedoel met een off-topic kan ik nog leven aangezien het niet direct gerelateerd is aan het artikel, maar persoonlijk lijkt me dat de reactie niet overbodig is, alhoewel je zou kunnen argumenteren dat de persoon waar ik op reageer wellicht zijn vraag retorisch bedoeld heeft.

Eens zien wat de experts hier erover kunnen zeggen. :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik vind hem niet overbodig - goeie uitleg vond ik zelf. +1 inzichtvol van mijn kant, de totaalscore is inmiddels trouwens 2.47. Vermoedelijk was ie dus niet overbodig ;)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49

botoo

💀 too old to die young

Arme Sneeuwitje :*
Imho is het een zeer praktijk gerichte reactie die de vinger op de zere plek legt bij de MS-IE bashers, en dan kan je idd rekenen op negatieve moderaties van de vaste clan MS-bashers.

(Ben ik nu ook een expert? ;) :D)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

Hij staat nu lekker op 2,
is wmb wel een redelijke score!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Jullie zijn me veels te eensgezind. :P :+
Ik denk nu krijgen we een leuke discussie over de relatie tot de post voor mij en de off-topicheid van die reaktie daarvoor in het geheel, maar ik zie al weer.... :/

:+
boze_stiefmoeder schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:11:
Arme Sneeuwitje :*
Imho is het een zeer praktijk gerichte reactie die de vinger op de zere plek legt bij de MS-IE bashers, en dan kan je idd rekenen op negatieve moderaties van de vaste clan MS-bashers.

(Ben ik nu ook een expert? ;) :D)
Jij wel hoor lieverd. :* O+

[ Voor 48% gewijzigd door Renegade op 25-02-2005 08:28 ]

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Mocht je er behoefte aan hebben wil ik je best compleet door de mangel halen en je post afzeiken, maar ik zie er eigenlijk geen reden toe :P
Pagina: 1