Welke laserprinter is erg goedkoop in gebruik?

Pagina: 1
Acties:
  • 376 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik ben inkt zat en wil graag een goedkope laserprinter aanschaffen. Nu wil ik natuurlijk geen dure aanschaf, maar ik wil mezelf op de lange termijn ook niet tegenkomen natuurlijk. Dus de kosten van de toner is ook belangrijk.

Nu zijn er onwijs veel verschillende printers. Samsung heeft er 1 van 100 euro waarbij je een "start"toner krijgt van 1000 pagina's. Maar een nieuwe toner (van 3000 pagina's) loopt al richting de 70 euro.

Zijn er merken die bekend staan om goedkope toner? En merken die je een poot uit trekken?

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-02 21:58
eigenlijk lopen alle toners zo'n beetje tegen de 70 euro.. Hoe duurder de toner (meestalt) hoe meer pagina's je ermee kan afdrukken..

ik heb thuis ook een lasers staan.. Met de "start" toner hebben we ruim 1500 pagina's mee afgedrukt.. Dus tjah ik heb het er wel een half jaartje op getrokken... En ik ben persoonlijk zeer tevreden over de printer (Hp laserjet 1005)

offtopic: was je vanmiddag ook op aa?

[ Voor 5% gewijzigd door Taab op 24-02-2005 19:22 . Reden: k loog 8)7 ]

• Surkow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-02 21:42

Surkow

$µr|{0w

cornelixnootje1 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:07:
Ik ben inkt zat en wil graag een goedkope laserprinter aanschaffen. Nu wil ik natuurlijk geen dure aanschaf, maar ik wil mezelf op de lange termijn ook niet tegenkomen natuurlijk. Dus de kosten van de toner is ook belangrijk.

Nu zijn er onwijs veel verschillende printers. Samsung heeft er 1 van 100 euro waarbij je een "start"toner krijgt van 1000 pagina's. Maar een nieuwe toner (van 3000 pagina's) loopt al richting de 70 euro.

Zijn er merken die bekend staan om goedkope toner? En merken die je een poot uit trekken?
Bij de printer die ik gekocht had, de Brother HL-1430, kreeg ik een start toner van 3000 pagina's. Het hele apparaat kostte een half jaar geleden iets van 180 euro. Nu is dat naar rond de 160 euro gezakt. (Is trouwens best getest in Computer Totaal en CHIP)

Linkies:
http://shop.informatique....n/iqshop.xgi?M=I&A=602057
pricewatch: Brother HL-1430 (hier is de goedkoopste 140 euro)

Edit: Ik bedacht me net dat deze laserprinter alleen monochroom print. Als je kleur wilt zul je rond de 250 euro (meer) moeten neerleggen. En wat ook wel grappig is dat veel van de goedkoopste printers als beste uit de test komen. :D Ook heb ik nog steeds dezelfde toner. Wat betekent dat die dingen zeer lang mee gaan!

[ Voor 35% gewijzigd door Surkow op 24-02-2005 19:34 ]

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Albert Einstein

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Die HP kost 130 euro. Dus 30 euro meer dan de samsung. Ik ben benieuwd waar het verschil hem in zit.

Offtopic: geen idee wat aa is.

• Taab
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-02 21:58
toen der tijd (jaartje terug8-)) was ie 300 euro..

om eerlijk te zijn ik zou het ook niet weten... maybe omdat ie gewoon n printerpoort(hoe heet dat? 8)7 ) aansluiting heeft en een usb? :? dat maate vroig jaar wel een verschil in prijs...

Americas army... nja zal k t wel verkeerd hebben gezien 8)

Verwijderd

Het tonerverhaal uit de openingspost is redelijk identiek voor alle merken, bij de aankoop krijg je een toner die 1/3 tot de helft van een standaard cartridge aan toner bevat. Op dit punt maakt je merkkeuze dus geen verschil
Pagina: 1