Toon posts:

computer zonder powerknop aanzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe zet ik mij computer aan zonder powerknop in te drukken? Kan ik de twee pinnetjes op mijn moederbord met een geleider verbinden zodat mijn moederbord aanspringt? Weet iemand hier iets van?

vriendelijke groeten,

Jeroen de waard

• nonan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-06-2024
je kan gewoon de 2 pinnetjes even met elkaar verbinden en dan springt de pc aan :)

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07 07:47

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:27:
Hoe zet ik mij computer aan zonder powerknop in te drukken? Kan ik de twee pinnetjes op mijn moederbord met een geleider verbinden zodat mijn moederbord aanspringt? Weet iemand hier iets van?
Ja dat kan, kijk in de beschrijving van je moederboard welke pinnetjes je moet hebben.

Powered By C8H10N4O2

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:48

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ja, dat kan. Gewoon de aansluiting waar de powerknop op zit even kortsluiten, want dat is wat de knop zelf óók doet. Je kunt niet die doorverbinding laten zitten, want dan start je pc een paar seconden op, waarna hij uit springt. (je weet vast wel wat er gebeurt als je de powerknop ongeveer 5 seconden inhoudt--> dan gaat de pc uit)

edit:
: Te trááág. Het idee is nu iig wel duidelijk ;)

[ Voor 10% gewijzigd door DrivinUCrazy op 24-02-2005 18:32 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
Dus gewoon met een schroevedraaier de twee pinnetjes met elkaar verbinden? of met iets anders?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:18

_Ernst_

Mark It Zero!

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:34:
Dus gewoon met een schroevedraaier de twee pinnetjes met elkaar verbinden? of met iets anders?
ja

beetje zelfonderzoek kan geen kwaad..

Last.fm

• nonan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-06-2024
ja dat kan gewoon met iets van metaal.. schroevendraaier ook dus ;)

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt allemaal!!
Pagina: 1