Driver probleem met 6800

Pagina: 1
Acties:

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
ik heb een 6800GTo (een Dell oem kaart) hier wil ik de nieuwe 75.90 drivers op zetten, het probleem is als ik ze verwijder via software en ik reboot ik dan nieuwe hardware tekentje rechts in mijn taakbalk krijg maar dat die weer verdwijnd, en rivatuner ziet zo welke drivers ik dan geinstald heb.
dus ik heb drivercleaner gedownload, clean de drivers en rivatuner ziet dat er nogsteeds drivers aan wezig zijn maar bij een paar files staad not found, dus ik denk laat ik als nog maar die 75.90 drivers proberen te instaleren.
dus ik doe dat, krijg ik te zien dat die drivers niet door de logo test van windows komt, wat moet ik nu doen? die logotest negeren lijkt mij niet zo wijs, op die manier heb ik met de drivers van mijn mp3speler al genoeg blauwe schermen gehad!

-edit- ik heb het ook met drivers van dell geprobeerd maar die geven het zelfde punt, dat ze niet door de logotest komen, ik heb overgins windows xp SP2

-edit 2- heb nu de 75.90 toch geinstaleerd, hoop dat de blauwe schrermen weg blijven, vraag me af of me prestaties niet minder worden want moest hem eerst 1 keer instaleren, toen waaren al me drivers weg, nog een keer geprobeerd, en nu zijn ze allemaal geinstallerd, hoop dat de blauwe schrermen uitblijven

[ Voor 25% gewijzigd door GoldenSample op 24-02-2005 18:27 ]

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

dioe logotest maakt geen fuck uit bij nvidiadrivers, microsoft heef tze alleen nog niet getest gewoon op ja drukken

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:31:
dioe logotest maakt geen fuck uit bij nvidiadrivers, microsoft heef tze alleen nog niet getest gewoon op ja drukken
ok thanks, alleen nu geeft rivatuner dat hij niet samen kan met deze drivers, ook niks van aantrekken denk?

-edit- heb nu 3d mark 05 gedraaid, had eerst de drivers 66.87 en haalde 5312 en met 75.90 drivers exact de zelfde settings haal ik 5787!

[ Voor 18% gewijzigd door GoldenSample op 24-02-2005 18:57 ]

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07 23:33

DesertShooter

Afgekickt

GoldenSample schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:33:
[...]

ok thanks, alleen nu geeft rivatuner dat hij niet samen kan met deze drivers, ook niks van aantrekken denk?

-edit- heb nu 3d mark 05 gedraaid, had eerst de drivers 66.87 en haalde 5312 en met 75.90 drivers exact de zelfde settings haal ik 5787!
Netjes,

Die rivatunermelding moet je gewoon negeren.

Verwijderd

desertshooter, hoezo kun jij een zalman 7700cu op een MSI K8N NEo2 krijgen. die past tochhelemaal niet?