hi
ik heb 2 routers thuis. 1 van 54mbps en 1(wireless) van 22 mbps. Dit samenwerken lijkt goed te gaan, maar toch gaa t niet helemaal goed... ze kunnen allebei op internet, maar op t moment dat ik met de computer die op de WIRED router staat aangesloten een pc probeer te benaderen die op de WIRELESS router aangsloten staat kan ik t vergeten. En juist dat wil ik dus niet vergeten
.
Ik zat te proberen en te proberen, maar ik krijg t maar niet voor elkaar.
ik d8: mss de DHCPservice uitzetten? ook niet, want dan doetie nix meer.
ik moet er dus voor zorgen dat de WIRED router zo blijft en de WIRELESS eigenlijk min of meer alleen dient als hub, en dus de ip adressen uitdeelt van de WIRED router.
ajb geen vragen waarom ik uberhaubt dit zo doe...
tnx
ps:
WIRED: USR 8000-02
WIRELESS ergenic erg wl-001
bart
ik heb 2 routers thuis. 1 van 54mbps en 1(wireless) van 22 mbps. Dit samenwerken lijkt goed te gaan, maar toch gaa t niet helemaal goed... ze kunnen allebei op internet, maar op t moment dat ik met de computer die op de WIRED router staat aangesloten een pc probeer te benaderen die op de WIRELESS router aangsloten staat kan ik t vergeten. En juist dat wil ik dus niet vergeten
Ik zat te proberen en te proberen, maar ik krijg t maar niet voor elkaar.
ik d8: mss de DHCPservice uitzetten? ook niet, want dan doetie nix meer.
ik moet er dus voor zorgen dat de WIRED router zo blijft en de WIRELESS eigenlijk min of meer alleen dient als hub, en dus de ip adressen uitdeelt van de WIRED router.
ajb geen vragen waarom ik uberhaubt dit zo doe...
tnx
ps:
WIRED: USR 8000-02
WIRELESS ergenic erg wl-001
bart
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 18:08 ]