WTF is dit nu weer??

Pagina: 1
Acties:

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik verhoogde de mp. van m`n Duron net ff >:). En toen ik opnieuw opstartte kreeg een:
Award BIOS blablabla.
Insert sytem disk and press Enter

WTF is dat :? :?
Ik kreeg et ff koud :7, maar nadat ik m`n computer ff uit had gezet. En daarna weer aan, was de mp. teruggezet naar 7 :(, en kon ik weer in de BIOS.

Iemand een id wat dit was??

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 05:22

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

als je overklokt en het systeem het niet trekt kan er van alles gebeuren. register errors, disk errors e.d.

gewoon voltage verhogen of multiplier verlagen en het werkt allemaal wel weer.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

jawel, heb je te ver overklokt, met als gevolg dat hij je schijf niet meer fatsoenlijk kan lezen... had ik ook, bij mij hielp een spanningsverhoging... gewoon op 1.8V zetten die proc...

• stok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zondag 07 januari 2001 20:39 schreef THeRuLeR het volgende:
jawel, heb je te ver overklokt, met als gevolg dat hij je schijf niet meer fatsoenlijk kan lezen... had ik ook, bij mij hielp een spanningsverhoging... gewoon op 1.8V zetten die proc...
Nou ik kreeg dit bericht dus, voordat ie ook maar iets aan BIOS geladen had. Nog geen mem.test of wat dan ook.

Verwijderd

LOL :D

Verwijderd

Stokkie: Wen er maar aan :P Als je nog meer gaat overclocken dan zul je deze melding vaker en vaker tegen komen

Oplossing: Als het gebeurt, resetknop indrukken en ingedrukt houden voor een seconde of wat, als het dan nog een keer gebeurt weer.. Je kunt ook nog even de stroom eraf halen en er weer opzetten, en daarna nog een keer met de resetknop gaan spelen. Waarom? Omdat je dan niet je gehele BIOS hoeft te resetten ;)

• sju
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

sju

rrradio

eej nappie.. dat klinkt een beetje als prutzen.. :)
btw. hoe gaat het nu met de temp?

blaat? BLAAAAAAAAT!

Pagina: 1