Ik herinner me van in men 'kindertijden' (4 jaar geleden ofzo) een freeware strategy game, nu heb ik deze onlangs proberen terug te vinden zonder succes
Ik hoop dat een van jullie de game herkent, het speelveld het dezelfde basis als het volgende prentje.
maar het spel had veel minder detail. Aan het begin van een wedstrijd krijgt iedereen een paar mannetjes verspreid over het speelveld dat omringd is door water. Elke speler heeft ook een eigen kleur. Zo moet je dan lege vakjes innemen met dat mannetje. Hoe meer vakjes je had hoe meer mannetjes je de volgende ronde kreeg. Als je een mannetje op een ander mannetje zetten dan steeg die in rang bv naar soldaat, en als je dan 2 soldaten op elkaar zette dan werd die een sergeant. Je kon ook kastelen zetten om je te verdedigen die alleen de hoogste rank soldaten dan kapot konden doen.
ps : ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk uit te leggen, sorry als dit fout staat of niet mag.
ps : ik heb geprobeerd het zo goed mogelijk uit te leggen, sorry als dit fout staat of niet mag.