AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
kan drie dingen zijn:
1.lcd scherm kapot,
2.bios instelling verkeerd,
3.beeldscherminstelling van windows verkeerd.
ik zou zeggen als hij net nieuw is 1 van de laatste 2 dus ind bios kijken met een gewone monitor eraan en als het daar niet aan ligt even in de beeldscgerm eigenschappen van windows kijken of er wat fout ingesteld staat.
ik hoop dat je er wat aan hebt.
1.lcd scherm kapot,
2.bios instelling verkeerd,
3.beeldscherminstelling van windows verkeerd.
ik zou zeggen als hij net nieuw is 1 van de laatste 2 dus ind bios kijken met een gewone monitor eraan en als het daar niet aan ligt even in de beeldscgerm eigenschappen van windows kijken of er wat fout ingesteld staat.
ik hoop dat je er wat aan hebt.
Waarom moeilijk doen? Gewoon bij een Toshiba dealer brengen en laten repareren..Op zondag 07 januari 2001 20:32 schreef DutchPlayer het volgende:
De Laptop is net nieuw, en mischien heeft er iemand sugesties waar het misschien aan kan liggen!
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Ik heb het opgelost!
Op de toshiba's zit die functie om te switchen tussen een externe monitor en het lcd scherm!
Maar als je die vaker indrukt (FN+F5)dan verschijnt uiteindelijk het normale LCD scherm weer!8-)
Dus thanks voor de tipzzz>:)
Mazzel, DP.
Op de toshiba's zit die functie om te switchen tussen een externe monitor en het lcd scherm!
Maar als je die vaker indrukt (FN+F5)dan verschijnt uiteindelijk het normale LCD scherm weer!8-)
Dus thanks voor de tipzzz>:)
Mazzel, DP.
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
Verwijderd
Vaag
Mijn Dell zet gewoon allebei de schermen aan en in windows zet hij het beeld uit of je moet multimonitor aan hebben staan (Ati 8mb rage dualhead
Mijn Dell zet gewoon allebei de schermen aan en in windows zet hij het beeld uit of je moet multimonitor aan hebben staan (Ati 8mb rage dualhead