camera voor budget tot €600

Pagina: 1
Acties:
  • 136 views sinds 30-01-2008

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-11-2025

ormagon

Definitely Maybe

Topicstarter
Ik ben op zoek naar vervanging voor mijn Olympus camedia C-310 zoom
en nu heb ik op http://www.pma-show.com allemaal nieuwe camera's gezien, wat zou een goede camera voor mij zijn, ik wil graag goed macro kunnen fotograferen, donker moet gen probleem zijn + sportfoto's, dus de camera moet ook wat sneller zijn.

bvd
jasper

Verwijderd

Deze is wel aardig, maar misschien dat je beter even zelf wat meer onderzoek kan doen. Of wil je dat wij alle nieuwe introducties voor je opsommen? ;)

Welkom op GoT en lees dit even door.

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:51

FaceDown

Storende factor.

2e hands 300D

<!-- Ik heb er nog een voor 600,- met alles erop en eraan. Mail me op thijs (at) ospeldijk (punt) nl als je meer wilt weten! -->
Modbreak:Geen vraag / aanbod hier op GoT graag.

[ Voor 102% gewijzigd door Remy op 24-02-2005 15:53 ]

Groetjes, FaceDown.

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-11-2025

ormagon

Definitely Maybe

Topicstarter
zoals ik al aangeef met de site, heb ik ze gezien, wat i kvan jullie graag zou willen weten is wat een goede optie voor mij is

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Hoi ormagon :w

Die mooie sticky's bovenaan dit subforum staan er niet voor niets ;) Lees dus even Fotografie Policy goed door, vooral het deel over welke digicam:
De veelvoorkomende vraag "Hoi ik heb xxx euro, welke camera moet ik kopen/zoek maar wat voor me uit?" is nog steeds niet toegestaan, aangezien GoT en daarmee het Fotografie forum geen plek voor verkopers op locatie is. Gebruik bekende sites zoals DCResource en DPReview om een idee te krijgen over de kwaliteit van camera's in een bepaalde prijsklasse. Uiteindelijk moet je dus zelf een keus maken.
Vandaar dat deze dicht gaat, succes met je keuze :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.