Nieuwsbrieven versturen

Pagina: 1
Acties:

• sc00zy56
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-03-2022
Wie kan me een goed programma aanraden om maandelijks nieuwsbrieven mee te versturen?
Er staan er genoeg tussen de resultaten van Google maar het probleem is dat ik er geen een van ken en al helemaal niet weet of deze nou goed zijn of niet.

Ik ben dus wel benieuwd naar de ervaringen van anderen :)

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Wat dacht je ervan om een paar van die dingen te downloaden en gewoon te kijken of het wat is? Of lees op die websites eens na wat ze kunnen en niet kunnen en kijk of dat voldoet aan je eisen :?

Er is geen "goed" programma zoals jij dat denkt. Tuurlijk, de ene software is beter dan de andere voor sommigen, en da's voor iedereen anders (getuige de Windows/Linux discussies bijvoorbeeld die hier regelmatig oplaaien :P ). Je zult dus zelf wat harder je best moeten doen om wat te vinden :Y)
outerspace schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:33:
Maak een mooie email, probeer geen HTML te gebruiken. Dat word vaak gezien als spam :).
Gebruik Outlook of [insert emailprogramma] om ze verzenden :)
Klaar? :)
Zorg dan wel, als je het toch zo wil doen, dat je BCC's gebruikt!

[ Voor 78% gewijzigd door RobIII op 24-02-2005 15:36 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:22

Outerspace

Admin General Chat
Maak een mooie email, probeer geen HTML te gebruiken. Dat word vaak gezien als spam :).
Gebruik Outlook of [insert emailprogramma] om ze verzenden :)
Klaar? :)

[ Voor 43% gewijzigd door Outerspace op 24-02-2005 15:34 ]

Wauw, een sig!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 17:40

leuk_he

1. Controleer de kabel!

als eens hier naar "nieuwsbrief" in Software algemeen gezocht?

Maar het ligt er erg aan wat je allemaal wilt.

-Hoeveel mensen op list (tientallen, duizenden, meer dan hebben we het over spam?)
-moet het gratis, betaal je voor software?
-moet er een website aan vast om je aan/af te melden?
-Of juist integratie met word/outlook ( alleen doen als het over neit teveel e-mail gaat)
-is beetje coderen/scriptje een bezwaar.
-Moeten e-mails ge personliseert worden ?

etc etc.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• sc00zy56
RobIII schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:32:
Wat dacht je ervan om een paar van die dingen te downloaden en gewoon te kijken of het wat is? Of lees op die websites eens na wat ze kunnen en niet kunnen en kijk of dat voldoet aan je eisen :?
Al mee bezig geweest. Maar zoals ik al zei ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere mensen met het versturen van nieuwsbrieven.
RobIII schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:32:
Er is geen "goed" programma zoals jij dat denkt. Tuurlijk, de ene software is beter dan de andere voor sommigen, en da's voor iedereen anders (getuige de Windows/Linux discussies bijvoorbeeld die hier regelmatig oplaaien :P ). Je zult dus zelf wat harder je best moeten doen om wat te vinden :Y)
Ik ben hard op zoek en zoek onder andere hulp hier op het forum...

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
sc00zy schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:46:
[...]

Al mee bezig geweest. Maar zoals ik al zei ben ik benieuwd naar de ervaringen van andere mensen met het versturen van nieuwsbrieven.

[...]
Ik ben hard op zoek en zoek onder andere hulp hier op het forum...
Begin dan eens met uiteen te zetten wat je er mee wil? Wat zijn je eisen? Wat moet het doen? Wat hoeft het niet te doen? leuk_he postte al een hele lijst met zinnige vragen. Geef daar dan eens antwoord op, want anders kunnen we net zo goed 50 programma's roepen die iets in die richting kunnen (wat Google dus ook al voor je deed). Daar kom je niet veel verder mee denk ik ;)

[ Voor 6% gewijzigd door RobIII op 24-02-2005 15:52 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• sc00zy56
- Het gaat om zo'n 500 adressen
- Liefst gratis maar voor een goed programma mag best betaald worden
- De adressen zijn bekend en er hoeft geen aan- / afmeldprocedure te zijn
- Integratie met Word of Outlook is niet nodig.
- Coderen / scripten is in eerste instantie geen bezwaar maar liever gewoon een bestaand programma.
- E-mails zijn bulk dus niet gepersonaliseerd

Verder:
- Mogelijkheid om e-mailadressen van tevoren te valideren
- Het programma moet lekker simpel werken
- Het gaat om het versturen van HTML berichten

...ik zal vast iets vergeten zijn...

• sc00zy56
Allen bedankt voor de moeite. Het is Mail Them Pro geworden
Pagina: 1