Toon posts:

Msn wachtwoord recoveren!

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem:

Een tijdje terug heb ik mijn hotmail wachtwoord gewijzigd. Mijn pc en laptop melden mij altijd automatisch aan, zodat ik dit wachtwoord niet in hoef te voeren.
Vandaag op school wilde ik inloggen op msn en kwam ik er achter dat ik mijn wachtwoord gewoon niet meer weet omdat ik altijd vanzelf ingelogd word.

Het antwoord op mijn geheime vraag werkt op de 1 of andere manier ook niet :s

Ik weet wel dat mijn msn account gekoppeld is aan windows, dus vandaar dat ik me afvraag of het mogelijk is dat ik in het register mijn wachtwoord terug kan vinden, of dat er een andere manier is....

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:10
uh als je pc automatisch aanmeld staat op de PC dus wel het goede wachtwoord

• ILUsion
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-11-2025
(jarig!)
Het simpelste: gewoon thuis inloggen en je hotmailwachtwoord veranderen. En dat nieuwe wachtwoord wel goed onthouden.

Waarschijnlijk kun je wel op een of andere manier je wachtwoord terughalen, waarschijnlijk weet Google wel raad.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

timcooijmans schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:25:
uh als je pc automatisch aanmeld staat op de PC dus wel het goede wachtwoord
Je doet je icon eer aan ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Arnaud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-02 22:22
Op je PC of Laptop een "Asterix Remover" draaien. Dat is een programmaatje dat in plaats van ***** de echte letters laat zien.

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 19:23
In het ergste geval kun je contact opnemen met Msn, gaan ze de log's voor je nakijken enzo... kan wel tijd duren :(
Je kan natuurlijk ook gewoon even zoeken naar de betreffende registersleutels van msn en kijken of je daar wat mee kan.. (kopieeren enzo)

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:36

Thandor

SilverStreak

@Timcooijmans
Hij heeft in het verleden het wachtwoord ingevoert en automatisch aanmelden aangezet. Nu weet 'ie 'm niet meer. Lijkt me logisch dat als hij kan aamelden (de automatische) dat het wachtwoord wel goed is ;)

Verder weet ik geen manier om het wachtwoord te achterhalen. In principe zou je het wachtwoord niet mogen te recoveren omdat het wachtwoord dan nl. niet veilig is opgeslagen.
Als er geen manier blijkt te zijn om erachter te komen wens ik je veel succes met heel hard nadenken :).

[edit]
@ILUsion
Volgens mij moet je het oude wachtwoord ook opgeven voordat je een nieuwe aan kunt maken.

[ Voor 12% gewijzigd door Thandor op 24-02-2005 15:29 ]

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

• genosis
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-03 19:23
Arnaud schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:27:
Op je PC of Laptop een "Asterix Remover" draaien. Dat is een programmaatje dat in plaats van ***** de echte letters laat zien.
IMO heeft dat weinig zin want je krijgt nooit een inlog venster te zien als je automatisch aanmeld })

Verwijderd

ILUsion schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:26:
Het simpelste: gewoon thuis inloggen en je hotmailwachtwoord veranderen. En dat nieuwe wachtwoord wel goed onthouden.
Om je wachtwoord te verandere moet je eerst het oude wachtwoord nogmaals intype.. dat werkt dus niet

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Mailtje naar support@hotmail.com does the trick.

dit heeft niks met Windows Operating Systems te maken. MSN hoort in Software Algemeen. Dit kan je toch echt alleen met MSN zelf oplossen. Daar we hier op goT ook wat eigen inzet verwachten en dit al heel vaak behandeld is, sluit ik dit topic. Lees ook Windows Operating Systems - Policy en Software Algemeen - Beleid nog even goed door :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.