Toon posts:

snelheid op wanadoo newsserver met cable power?

Pagina: 1
Acties:
  • 252 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey ik zit te denken om van wanadoo adsl basis over te stappen op wanadoo cable power.
Vooral door het feit dat je dan met volledige snelheid van de newsserver kan downloaden...

maar wat is nou die volledige snelheid, in principe zou dat dus 1 mb/s zijn met een 10 Mbit
verbinding...maar haal je dit ook.

zijn er mensen die dit al hebben en mij kunnen vertellen hoe snel het gaat?

alvast bedankt!

Verwijderd

Afaik heeft Wanadoo de snelheid van de eigen newsserver flink geknepen naar iets van 50kB/s, maar het kan zijn dat ze van de Casema nieuwsserver gebruik maakt, en die schijnt vrij goed te zijn.

Kwestie van even uitvinden welke het is en daarop even zoeken :)

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Neem geen wanadoo als je gebruik wilt maken van wanadoo nieuwsservers. Want ik heb ook wanadoo en ik download tussen de 20 - 30 kB/s terwijl ik makkelijk 60 kB/s moet kunnen halen. Verder is de retentie laag en is de compleetheid ook om te huilen de laatste tijd.

Stap over op Casema. Ga ik ook doen. Want Casema heeft wel goede nieuwsservers :)

[ Voor 37% gewijzigd door magnifor op 28-06-2005 23:36 ]

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Gekkigheid eigenlijk. Casema en Wanadoo zou 1 pot nat moeten zijn. Op dit moment krijg ik met Grabit alleen maar connection errors met de news.casema.nl server.
Nu ik news.wanadoo.nl heb ingesteld schommelt het tusse nde 38-43 en de 80-85.
Waar zouden beide problemen aan kunnen liggen ?

I got a problem-solver and its name is revolver

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik zou zeggen ga naar het wanadoo 4Mbit abbo en neem er een eweka acount bij
kost je minder en je download met ruim 500KB/s
en je hebt een retentie van ongeveer 20 dagen

MT v3 | EMS 147, VNS 117, BMS 112 | virt ShellyPro3EM (B2500 home-assistant) | Elfin EW11 & Viper Modbus in HA