Kan geen attachements meer versturen

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik kan sinds gisteren ineens geen e-mails met attachement meer versturen. Ik heb het geprobeerd met alle drie mijn e-mail adressen, allen webbased (hotmail, gmail en mijn studentmail) en bij geen van de drie lukt het.
Ik ben net op de site van speedtest geweest en mijn up en download zijn gewoon normaal, dus daar ligt het niet aan. Ik gebruik als besturingssysteem XP Pro SP2 en als browser Internet Explorer 6.0.29.... Ik heb alle updates geinstalleerd. Verder maak ik gebruik van Kaspersky antivirus personal en ZoneAlarm. Als ik ze uizet dan lukt het nog steeds niet. Mijn huisgenoot kan met zijn computer en met hotmail wel gewoon mail met attachement versturen.

• wallywally
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-11-2025
Wat krijg je bij speedtest.nl bij upload? Kan zijn dat je upload te brak is en hij ze laat time-out-en

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-02 15:57

Mark_640

In my memory

wallywally schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:53:
Wat krijg je bij speedtest.nl bij upload? Kan zijn dat je upload te brak is en hij ze laat time-out-en
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:36:
Ik ben net op de site van speedtest geweest en mijn up en download zijn gewoon normaal, dus daar ligt het niet aan.
;)

Je hebt toevallig geen pop-based account om 't te testen?? Misschien een instelling in IE niet goed, of IE brak??

Als je een pop-account nodig hebt om even te testen, contact me dan even via MSN...

edit:

Je hebt geen MSN zie ik, mailen mag ook! ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Mark_640 op 24-02-2005 15:05 ]