[Domino] Hoe data uit nsf database halen

Pagina: 1
Acties:

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ons Intranet bestaat nog uit een lotus Domino 5.7 omgeving. We gaan over naar wat anders.
Op ons huidige intranet hebben gebruikers de mogelijkheid om documenten te uploaden, deze komen terecht in een nfs database.

In de loop der jaren zijn hier nogal wat documenten in terecht gekomen die het bewaren waard zijn, deze wil ik uit deze database halen. Nu kan dat wel met notes maar ik heb alleen een erg omslachtige manier gevonden om dit te doen (stuk voor stuk aanklikken en opslaan)

Is er / kent iemand een mogelijk heid om dit wat sneller te doen?

Het gaat om ongeveer 1500 bestanden die ik uit deze database wil hebben.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 12:58
Custom view aanmaken met daarin alle bijlagen, en dan select all, en copy paste naar nieuw lokatie.

Maar het is al ff geleden dat ik met Notes/Domino gewerkt heb.

Jammer dat jullie er afscheid van nemen, ik vind het een werelds produkt. ;)

Abort, Retry, Quake ???

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Reden dat we er mee stoppen is dat door een overgang naar een ander facturerings systeem verdwijnt de helft van de functionaliteit van dit Intranet verdwijnt.

een andere reden is dat de kennis over Lotus aan het verdwijnen is. Ik weet er genoeg van om de server draaiende te houden maar dat is ook alles.

Ga in notes eens proberen de view aan te passen

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 12:58
Probeer anders de designer client te installeren op je wks.

En als je helemaal verstandig bent trek je eerst een lokale kopie (met een ander replica id dan de originele db). Dan kan er ook niets fout gaan met je produktie db.
;)

Abort, Retry, Quake ???