Toon posts:

framedrops counterstrike: source

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

Ik heb net een nieuwe pc gekocht (athlon 64 3500+@2500mhz, geforce 6800gt 1gig ram)
en als ik ik cs:source aan het spelen ben heb ik in dichte ruimtes etc. een heel erg hoge fps maar zogauw er iets te veel actie komt dropt m'n framerate onder de 40, is dit normaal met zo'n pc of staat er ergens misschien een verkeerde instelling?

Ik heb btw de steam faq/forum en hier op got al gezocht maar niet echt wat gevonden.

tx.

( ik draait btw alles op high (behalve reflecties) 1024x768 en geen aa/af)

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Heb je de nieuwste drivers voor je grafische kaart geinstalleerd? Heb je geen andere software op de achtergrond draaien (zoals msn)?

Verwijderd

Topicstarter
alle nieuwste drivers, en geen programma's op de achtergrond

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 14:40 ]

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:04

aapelite

Do the kirby!

Ik heb hetzelfde probleem, vooral op de dust maps. Volgens mij gaat er ergens iets mis met de aansturing van bepaalde speciale effecten ofzo.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
hier ook hetzelfde probleem, soms haal ik nog maar 30 fps als het echt druk word, schaduwen op low zetten had bij mij wel een beetje effect maar nog niet echt genoeg

idd vooral op de_dust en de_dust2 is de framerate vrij laag, maar ook office draait niet echt super

het is de meeste tijd nog wel speelbaar, maar bij sommige framedrops ga ik gewoon dood door dat ik echt niet goed genoeg kan reageren op wat er gebeurd

Verwijderd

Topicstarter
er staat wel zo nu en dan de volgende regel in m'n console tijdens het spelen:

Performance warning: Mark bone 'valveBiped.Bip01_L_hand' in model 'player/terror.mdl' as being used by bone merge in the .qc!

kan iemand hier wat mee?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:27:
er staat wel zo nu en dan de volgende regel in m'n console tijdens het spelen:

Performance warning: Mark bone 'valveBiped.Bip01_L_hand' in model 'player/terror.mdl' as being used by bone merge in the .qc!

kan iemand hier wat mee?
niemand nee?

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
nope, die melding heb ik ook. mijn sys specs zijn trouwens hetzelfde.

over de framedrops.
ik heb er niet zoveel last van, met fps_max 101 heb ik gezorgd dat mn fps niet boven de 100 uitkomen en als het druk wordt zak ik tot 70 ofsow.
ik heb wel met mn config gekloot.
prop_physics 0 bijcvoorbeeld, dan raak je alle kleine irri rotzooi op de vloer kwijt. zoek eens in het grote CSS topic op config, dr zijn verschillende bestanden in omloop met omschrijvingen van alle settings

Verwijderd

Topicstarter
vage schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:56:
nope, die melding heb ik ook. mijn sys specs zijn trouwens hetzelfde.

over de framedrops.
ik heb er niet zoveel last van, met fps_max 101 heb ik gezorgd dat mn fps niet boven de 100 uitkomen en als het druk wordt zak ik tot 70 ofsow.
ik heb wel met mn config gekloot.
prop_physics 0 bijcvoorbeeld, dan raak je alle kleine irri rotzooi op de vloer kwijt. zoek eens in het grote CSS topic op config, dr zijn verschillende bestanden in omloop met omschrijvingen van alle settings
tx, ik zal eens ff kijken

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Toevallig deze processor driver geïnstalleerd?
meuktracker: AMD Athlon 64 Processor 1.1.0.18, te weten versie 1.1.0.18.

Het geeft bij mij een gigantische framedrop, in onder meer CSS en HL2.

Overige gegevens:
Windows XP NL SP 2
AMD Athlon 64 3200+ (1 MB versie, Clawhammer)
2x512 MB DDR 400 MHz
2x80 GB @ RAID 0
XFX 6800 GT @ 400/1100 Mhz

Bij mij is het probleem opgelost door een systeemherstel uit te voeren naar een punt dat voor de installatie zit.

[ Voor 10% gewijzigd door NokiaFan op 12-03-2005 19:07 ]

• tabakje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-10 23:03
NokiaFan schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:07:
Toevallig deze processor driver geïnstalleerd?
meuktracker: AMD Athlon 64 Processor 1.1.0.18, te weten versie 1.1.0.18.

Het geeft bij mij een gigantische framedrop, in onder meer CSS en HL2.

Overige gegevens:
Windows XP NL SP 2
AMD Athlon 64 3200+ (1 MB versie, Clawhammer)
2x512 MB DDR 400 MHz
2x80 GB @ RAID 0
XFX 6800 GT @ 400/1100 Mhz

Bij mij is het probleem opgelost door een systeemherstel uit te voeren naar een punt dat voor de installatie zit.
hoe kun je dat zien welke versie er geinstalleerd is?
in m'n device manager staat: 5.1.2600.0 maardat lijkt er in de verste verte nog niet op.
Pagina: 1