Hey, Ik heb nog paar dagen geleden mijn 512 mb 3200 geheugen geruild voor een paar laptop onderdelen.
Ik kreeg bericht van die persoon dat zijn pc blijft rebooten toen hij die geheugen in deed.
Ik vroeg om zijn specs.Dit is de mail met specs:
Weet iemand waardoor het kan komen dat zijn pc reboot?
(Ik heb die geheugen uit mijn pc gehaald en hij werkt 100%)
Ik kreeg bericht van die persoon dat zijn pc blijft rebooten toen hij die geheugen in deed.
Ik vroeg om zijn specs.Dit is de mail met specs:
Ik heb tegen hem verteld dat als hij andere geheugen in had dat hij die uit moest halen en met mijn geheugen alleen moest proberen. Ik weet niet zeker of dat zal werken.Ik heb een AOpen AX45F-4DN met een P4 2.8/800/512 Processor en alleen jouw geheugen module. Als ik windows XP probeer te installeren dan crashed de installatie bij het begin al met een error 7 connot write to memory of zoiets. Ik heb de exacte code niet bij de hand. Het moederboard is nieuw uit de doos en de processor komt uit mijn andere PC waar die altijd goed werkte. De VGA kaart is een Matrox G400 Dual Head. Ik heb net nog even een andere geheugen module gekocht. (een nieuwe kingston 256 Mb PC3200) die ik er vanavond enen inzet onm te proberen of het echt aan het geheugen kan liggen. Ik hou je wel even op de hoogte.
Weet iemand waardoor het kan komen dat zijn pc reboot?
(Ik heb die geheugen uit mijn pc gehaald en hij werkt 100%)