Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Wat ik me afvraag he... Toen Apple met de ipod mini kwam, kwam Creative met de Zen Micro, dus zouden ze nu ook met de Creative Random komen. En zouden mensen dan ook zeggen dat die beter is dan de Ipod Shuffle...

Verwijderd

Vergeet ook de Creative Zen niet, de Micro Photo, ...

Verwijderd

Topicstarter
Zo zou hij er dan uit kunnen zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.partypeepz.nl/diversen/creativerandom.jpg

• Deslaw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18-11-2024
Wellicht, maar wat probeer je met dit topic te zeggen? Dat creative slecht is?

Naja w/e dit zal wel weer zo'n flame topic worden :D |:( 8)7 })

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit lijkt me een beetje een roddel topic, waar verder niet veel over gediscussiëerd kan worden, beetje doelloos topic dus :)

• coptician
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-11 10:58
Ik denk dat áls dit zou gebeuren dat Creative dan wel een schermpje op die dingen laat zitten. Eigenlijk is dit ook onzin, Creative heeft namelijk al een flink assortiment flash-spelers!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Verwijderd

Dan moeten ze de muvo laten vallen anders past er geen nieuwe tussen de bestaande spelers

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Dergelijke speculeer/gis-topics zijn niet de bedoeling van GT, vandaar dat deze dicht gaat. Als Creative met een concurrerend model voor de iPod Shuffle komt, merken we dat vanzelf. Dicht dus :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.