led-achtige volumemeter in de taakbalk *

Pagina: 1
Acties:

• tiezeman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06-2025
Hallo,

Op mijn dell-toetsenbord zit volumeregeling. Voor ik deze week XP opnieuw installeerde verscheen er een klein horizontaal volumemetertje boven de klok in de taakbalk, een beetje led-achtig.

Na de her-installatie verschijnt dit metertje niet meer, hoewel de knoppen nog wel werken. Ik kan wel DellTouch installeren, maar dan krijg ik zo'n lompe volumemeter die over het hele scherm knalt.

Weet iemand hoe ik dat kleine metertje terugtover?

Alvast bedankt!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-08 12:59

DesertShooter

Afgekickt

Je hebt dus al gekeken naar de software op de cd's die je bij je Dell gekregen hebt..?

Je kunt misschien ook hier kijken: http://www.dell.nl/tv

• tiezeman
Ja, heb ik gezien. Het gaat hier echter alleen om een toetsenbord van Dell, geen systeem. Bij toetsenborden zit geen software. Ik zie het metertje trouwens ook op een ander systeem wat ik gebruik, met een Microsoft Bluetooth keyboard. Het lijkt dus niet specifiek iets van Dell te zijn.

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Heb je geen screenshot ervan?
Het metertje is nog zichtbaar op die andere pc zeg je, dan moet het niet zo moeilijk zijn.
Staat er wellicht een naam in de titelbalk?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

offtopic:
WOS -> Software Algemeen + een titeledit

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Mijn toetsenbord heeft dat idd ook, en ik heb gewoon de util geinstalleerd van de cdrom die hierbij zat...

Naja t heet "Microsoft Keyboard" heb je ook niet veel aan imo :|

//edit: Microsoft (r) Intellitype Pro software for Microsoft branded keyboard products :)

kzou zeggen kijk us of je die van microsoft.com ofzow kunt neerhalen en of hij werkt met je dell tobo-tje :)

[ Voor 39% gewijzigd door domi235 op 24-02-2005 15:08 ]

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• tiezeman
Check -DomiNator-, het is blijkbaar een Microsoft-metertje wat ook prima met andere toetsenborden werkt die een volumeregeling hebben.

Ik heb net drivers voor Microsoft IntelliType Pro gedownload en heb het bewuste metertje er nu weer staan. Hier de screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://www.abcomputerservice.nl/volumemeter.jpg

Bedankt!
Pagina: 1