Toon posts:

Breedbeeld op 4:3 TFT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 15" TFT (iiyama 380s). Ik wil hier windows in breedbeeld (1024*576) op weergeven (met zwarte balken boven en onder). Zijn er programma's waar dit mee kan? Ik heb een oud topic gevonden waar stond dat dat niet kan maar mischien is er ondertussen iets nieuws op de markt.

(Ik wil windows graag in breedbeeld omdat ik het scherm in een doe het zelf beamer gebruik en anders loopt de desktop over van mijn projectie scherm op de muur en dat wil ik natuurlijk niet hebben).

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Voor zover ik weet is er geen videokaart die 1024 bij 576 ondersteund. Al zou die bestaan zou je die videokaart moeten kopen. Of drivers vinden die die resolutie op je videokaart toelaten, wat ik sterk acht... :/

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn nvidea driver wel op die resolutie instellen, bij mijn crt monitor werkt deze resolutie (ik krijg dan alleen geen zwarte balken, het beeld wordt uitgerekt).

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
autoresize uitzetten op je monitor/beamer

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:08

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Je moet je hoogte en breedte op je monitor instellen. Hij vult het beeld namelijk op. Maar wat moet je er mee? Er nutteloos....

Verwijderd

Topicstarter
LoeiOrdinair schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:10:
Je moet je hoogte en breedte op je monitor instellen. Hij vult het beeld namelijk op. Maar wat moet je er mee? Er nutteloos....
Ik leg het beeldscherm op een overhead projector, ik projecteer op een breedbeeld scherm dus als windows op 4:3 loopt loopt het beeld op de muur door. Ik heb ondertussen al wel breedbeeld resuluties gekregen op mijn tft allen wordt het dan nog steeds uitgerekt.

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 12:55
Kan dit niet met Powerstrip?

Burp

Pagina: 1