Ik heb al even gezocht op dit forum en ben een aantal oplossingen tegengekomen die erop lijken, maar toch niet helemaal. Daarom deze vraag:
Ik ben een site aan het maken met een vrij drukke achtergrond, veel kleuren. Daar boven op ligt de site, een vierkant wit vlak met ronde hoeken zonder belijning. Nu heb ik de achtergrond hiervan opgeknipt omdat deze wordt verspreid in de header/mainpagina/footer. Probleem is dat ik dit witte vlak transparant moet opslaan om de ronde hoeken te behouden. Maar ja dan blijft er niks meer over
ik heb het geprobeerd om in .png op te slaan, png8 doet niks met alpha transparancy en bij png32 met alpha trans. wordt de transparantie toch nog in een licht kleur weergegeven. Wie kan me helpen?
Ik ben een site aan het maken met een vrij drukke achtergrond, veel kleuren. Daar boven op ligt de site, een vierkant wit vlak met ronde hoeken zonder belijning. Nu heb ik de achtergrond hiervan opgeknipt omdat deze wordt verspreid in de header/mainpagina/footer. Probleem is dat ik dit witte vlak transparant moet opslaan om de ronde hoeken te behouden. Maar ja dan blijft er niks meer over
Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob