Hoi, dit is een van de laaste treads over Ghost 9, ondanks dat er een tijd niet is gepost in dit topic, stel ik mijn vraag/ opmerking hier toch.
Ik heb Norton SystemWorks™ 2005 Premier, via school gekocht, dit is z'n "slimme cd rom". zie
http://www.slim.nl/index.html Hierbij zit ook Ghost 9. In de documentatie staat dat ik idd van de Ghost installatie cd moet booten, maar die Norton SystemWorks™ 2005 Premier cd-rom is helemaal niet bootable en er is maar 1 cd, dus geen andere "wel" bootable cd-rom.
Dmitri schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 12:58:
Je kan ook Symantec LiveState Recovery Desktop 3.0 gebruiken. Maar dat werkt exact hetzelfde, met een bootable installatiedisk.
Beide programma's bieden geen mogelijkheid meer om een boot-flop op bootable cd te maken, omdat ze zelf als bootable geleverd worden.[/b]
ik ga testen of de trail werkt (
http://sea.symantec.com/content/product.cfm?productid=25 )
wwillem schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:51:
Verder is Ghost 2005 (9.0) bijzonder hopeloos in gebruik. Als bonus moet je wel even je raid of serial ata drivers in je diskette drive doen, want anders wordt je harde schijf niet herkend. Dude, ik heb geen eens een floppy drive. What's next, moet je je 386 gebruiken om ghost aan te sturen

?
Weet iemand of de ghost.exe van ghost 9 ook onder dos werkt?
Ik heb 2 nieuwe sata schrijven in Raid 0 die ik als C: wil gaan gebruiken (met daarop windows XP)
Uit de post van wwillem begrijp ik dat ik dus ook nog mijn raid drivers moet kunnen laden. Iemand hier ervaring mee?
Andere vraag, vanuit ghost 9 kun je wel een .v2i bestand terug zetten (het is geen .GHO meer).
Kan ik vanuit mijn windows xp opstarten, mijn backup terug zetten op mijn sata raid 0, en vervolgends booten vanaf deze sata raid 0, of onthoud hij de drive letter? Waardoor het geen C: is?
anyway, ik ga het vanavond allemaal maar gewoon proberen en als het niet lukt, windows maar gewoon opnieuw installen.
Het blijkt wel dat deze laaste versie van Ghost waardeloos is.
edit:
lekker is dat Ghost 9 pakt me raid drivers niet
gelukkig al klaar met herinstalleren
/edit
[
Voor 4% gewijzigd door
Anoniem: 159007 op 08-11-2005 11:48
]