Norton Ghost 9.0 image terugzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 656 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 37835

Topicstarter
Het probleem luid als volgt:

Ik heb in XP met Ghost 9.0 een ghost image gemaakt van de C:\ (NTFS).

Nu wil ik deze dus herstellen, maarja dat kan dus niet binnen Windows.
Als ik hem nu probeer te herstellen komt ghost met de melding dat ik een recovery boot cd nodig heb voor het herstellen v.d. image.

Ik heb al geprobeerd om te booten van de ghost 9.0 cd, maar dit werkt dus niet.
Iemand enig idee hoe ik die image dus terug kan zetten???

Mocht er nog behoefte zijn aan meer info dan hoor ik dat graag.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Waar staat die image op?
Je zou bijv een Ghost bootflop kunnen maken, of idd een CD.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

ja dit probleem had ik laats ook.
maar hoe mmak je zo een floppy doe je dat met ghost of moet je een xp boot floppy maken?

/edit
het ging met "driver image" een stuk gemakelijker die ging uit zijn eigen al naar dos mode,
ik dacht dat norton daar wel gebruik van ging maken? (norton heeft powerquest op gekocht)

[ Voor 44% gewijzigd door mad_max234 op 24-02-2005 12:55 ]

-Andere hobby- -

Topicstarter
De image staat op een andere schijf (partitie), ook NTFS.

En ik heb wel een Ghost bootflop, maar die blijft hangen nadat ik ghost.exe heb gestart.
En een boot cd, hoe creër ik die?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Als de image op een andere NTFS schijf staat heb je volgens mij niets aan een Ghost bootflop daar die via DOS werkt en dus geen NTFS kan lezen (wel een NTFS image naar een partitie kan zetten natuurlijk).

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:50
Anoniem: 37835 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 12:45:Ik heb al geprobeerd om te booten van de ghost 9.0 cd, maar dit werkt dus niet.
Hoezo werkt het niet ? De Ghost9 cd behoort gewoon bootable te zijn, heb je de boot volgorde in de bios goed staan ?

Topicstarter
Nielson schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 12:55:
[...]

Hoezo werkt het niet ? De Ghost9 cd behoort gewoon bootable te zijn, heb je de boot volgorde in de bios goed staan ?
Ja, dat wel. Maar hij leest hem gewoon niet?
wat is de officieële naam van de cd dan?
Ik heb namelijk een backup gemaakt van mijn originele en de gebrande een andere naam gegeven.

• Dmitri
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Met Ghost 9.0 kan je alleen je image terugzetten met de Ghost installatie CD. Dit is een bootable CD, met daarop de recovery-software. Als je CD niet boot, dan is of de CD niet goed of je instellingen in de BIOS staan verkeerd. In de documentatie die je bij Ghost 9 krijgt staat trouwens dat de recovery wellicht niet werkt als je van een gekopieerde cd (reservekopie) boot. Je moet de originele disc gebruiken.
Je kan ook Symantec LiveState Recovery Desktop 3.0 gebruiken. Maar dat werkt exact hetzelfde, met een bootable installatiedisk.

Beide programma's bieden geen mogelijkheid meer om een boot-flop op bootable cd te maken, omdat ze zelf als bootable geleverd worden.

Suc6 ermee.

[ Voor 3% gewijzigd door Dmitri op 24-02-2005 13:00 . Reden: typo in de typo ]

Topicstarter
Dmitri schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 12:58:
Met Ghost 9.0 kan je alleen je image terugzetten met de Ghost installatie CD. Dit is een bootable CD, met daarop de recovery-software. Als je CD niet boot, dan is of de CD niet goed of je instellingen in de BIOS staan verkeerd. In de documentatie die je bij Ghost 9 krijgt staat trouwens dat de recovery wellicht niet werkt als je van een gekopieerde cd (reservekopie) boot. Je moet de originele disc gebruiken.
Je kan ook Symantec LiveState Recovery Desktop 3.0 gebruiken. Maar dat werkt exact hetzelfde, met een bootable installatiedisk.

Beide programma's bieden geen mogelijkheid meer om een boot-flop op bootable cd te maken, omdat ze zelf als bootable geleverd worden.

Suc6 ermee.
Leest Symantec LiveState Recovery Desktop 3.0 ook image's van Ghost 9.0??

• freshy98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 18:41

freshy98

Atari

Als je Ghost officieel gekocht hebt, dan kun je vanuit het programma (niet ghost.exe maar het programma er om heen) ergens kiezen om een bootflop te maken. Je kan dan kiezen uit verschillende typen.

Je kunt vanaf versie 2003 ook de image terug zetten vanuit windows. Wederom weer via het programma dat er om heen zit kun je dan de image en restore locatie kiezen. Als je dat allemaal gedaan hebt krijg je de melding dat je opnieuw moet opstarten en dan gaat alles automatisch.
Er wordt nl. een soort virtuele partitie aangemaakt van 2MB groot waar je PC dan van opstart.

Als laatste alternatief kun je natuurlijk zelf een DOS bootflop downloaden van www.bootdisk.com en deze strippen zodat ghost.exe er op past.

• Dmitri
  • Niet online
@Fahrenheit: LiveState Recovery leest Ghost 9, Ghost 8, DriveImage (.pqi en .v2i) bestanden. Kortom ondersteunt het alle voorlopers van LiveState. Het booten en terugzetten via een kopie van LiveState werkt trouwens wel (althans bij mij).

@Tom W.: Recovery van Ghost 9, lukt echt alleen maar als je boot van de originele CD. Er wordt geen tool geleverd om bootflops of boot-cd's te maken.

• freshy98

freshy98

Atari

Dmitri schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:07:
@Tom W.: Recovery van Ghost 9, lukt echt alleen maar als je boot van de originele CD. Er wordt geen tool geleverd om bootflops of boot-cd's te maken.
Is dat alleen met die uit het Ghost pakket alleen dan soms? Ik heb thuis nl. een Systemworks 2003 UK die het wel in zich heeft. Erug makkelijk dus.

Anyways, voor de TS: wat ik al zei, download een boot image van bootdisk.com en verherbouw die gewoon. Gooi alles weg behalve de system files (command.com dus ook niet) en kopieer ghost.exe er heen. Ghost vanaf 2003 (2003 iig) kan NTFS lezen vanuit het programma zelf.

Topicstarter
Dmitri schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:07:
@Fahrenheit: LiveState Recovery leest Ghost 9, Ghost 8, DriveImage (.pqi en .v2i) bestanden. Kortom ondersteunt het alle voorlopers van LiveState. Het booten en terugzetten via een kopie van LiveState werkt trouwens wel (althans bij mij).

Kijk hier kan ik wat mee, bedankt ik zal dat Symantec LiveState Recovery eens proberen. Als het bij jou werkt, neem ik aan dat het bij mij ook werkt.

Topicstarter
Tom Weustink schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:31:
[...]

Is dat alleen met die uit het Ghost pakket alleen dan soms? Ik heb thuis nl. een Systemworks 2003 UK die het wel in zich heeft. Erug makkelijk dus.

Anyways, voor de TS: wat ik al zei, download een boot image van bootdisk.com en verherbouw die gewoon. Gooi alles weg behalve de system files (command.com dus ook niet) en kopieer ghost.exe er heen. Ghost vanaf 2003 (2003 iig) kan NTFS lezen vanuit het programma zelf.
Dit kan ik ook nog proberen, als een v.d. mogelijkheden.
Bedankt.

• Dmitri
  • Niet online
Tom, volgens mij zit in Systemworks 2003 Ghost versie 8. Dit is de door Symantec zelf ontwikkelde versie. Versie 9 is een door Symantec omgebouwde versie van DriveImage van voorheen PowerQuest.

Versie 8 en 9 zijn dus 2 totaal verschillende programma's:
- Versie 8: booten van diskette (dos-omgeving) en Ghost.exe op diskette op te starten
- Versie 9: booten enkel van CD, een windowsomgeving wordt opgestart.

Zelfde naam, ander programma!!

[ Voor 2% gewijzigd door Dmitri op 24-02-2005 14:23 . Reden: details, altijd maar weer die details ]

• freshy98

freshy98

Atari

Dmitri schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:12:
Tom, volgens mij zit in Systemworks 2003 Ghost versie 8. Dit is de door Symantec zelf ontwikkelde versie. Versie 9 is een door Symantec omgebouwde versie van DriveImage van voorheen PowerQuest.

Versie 8 en 9 zijn dus 2 totaal verschillende programma's:
- Versie 8: booten van diskette (dos-omgeving) en Ghost.exe op diskette op te starten
- Versie 9: booten enkel van CD, een windowsomgeving wordt opgestart.

Zelfde naam, ander programma!!
Gatverdegatver!!! driveimage??? oh, wat heb ik daar een pest hekel aan zeg!
Ik blijf dus lekker bij 2003 voor zolang het kan.

Btw, Ghost is niet door Symantec ontwikkeld van origine. Het is alleen overgekocht.
Ik heb op een oude CDROM nog een versie 2.51 ofzo staan. Niks grafisch, alles 80x24.
Vanaf welke versie het Symantec is geworden weet ik niet meer.

• Dmitri
  • Niet online
Het voordeel van Ghost 9 is dat je je image ook rechtstreeks op DVD kan branden. Als ik het me nog goed herinner kan je bij Ghost 8 alleen op CD branden. Dat is voor mij ook de reden geweest om over te stappen op versie 9 / LiveState. Mijn backup werd te groot om op 1 CD te krijgen en moest dus over op DVD.

Een andere feature is dat je in versie 9 een image kan maken in Windows (ook als het de systeempartitie is), versie 8 vereist een reboot en start dan op in DOS (maakt natuurlijk niks uit, als er maar een mooie image uit komt!). Wel handig als je een image wil maken van een drive met alleen data. Je kan gewoon doorwerken in Windows.

En Tom, je hebt gelijk dat Ghost niet door Symantec is ontwikkeld, maar hoe de precieze historie ervan is dat weet ik ook niet.

Topicstarter
Tom Weustink schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:27:
[...]

Gatverdegatver!!! driveimage??? oh, wat heb ik daar een pest hekel aan zeg!
Ik blijf dus lekker bij 2003 voor zolang het kan.

Btw, Ghost is niet door Symantec ontwikkeld van origine. Het is alleen overgekocht.
Ik heb op een oude CDROM nog een versie 2.51 ofzo staan. Niks grafisch, alles 80x24.
Vanaf welke versie het Symantec is geworden weet ik niet meer.
Waarom heb je zo'n hekel aan driveimage?? Enige argumenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 14:54
Ik heb ook ghost 9, en je zou toch echt vanuit je originele cd moeten booten,
anders lukt het gewoon niet.

Heb je je orginele cd wel dan? of had je die geleend en dan gebrand (want dat werkt niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59686

Caboman schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 01:18:
Ik heb ook ghost 9, en je zou toch echt vanuit je originele cd moeten booten,
anders lukt het gewoon niet.

Heb je je orginele cd wel dan? of had je die geleend en dan gebrand (want dat werkt niet)
ik heb nagenoeg hetzelfde probleem op mijn laptop, alleen daar is de cd/dvd speler van defect en een externe cd/dvd brander/speler via de usb poort activeert geen opstart CD's. Dus hoe kan ik nu mijn image (gemaakt met driveImage 7) terugzetten, toch alleen maar via een floppy, waarop ghost 9 of DriveImage 7 op staat ?? (alternatief is een nieuwe cd/dvd speler in mijn laptop laten zetten).
Dus m.i. is de laatste strohalm hierin toch de ouderwetse opstartdiskette, maar helaas heeft norton dat nog niet uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134669

Dit is een mooi topic om mijn vraag te stellen.

ik heb een image gemaakt van me hdd met ghost 7.5 naar me 2de partitie (fat32)
alleen zodra de image boven de 2 gb komt maakt die een 2de bestand aan.
dit is niet erg want ik kan ze daarna alle 2 op dvd branden en het terug zetten werkt ook goed.
alleen tijdens het maken van image moet ik 1x op enter drukken en dit is irrintant

is er een optie in ghost dat die dat auto doet zodat ik hem s'nachts kan back-uppen

OF....
wat is back up software die ook gebruik maakt van image zodra pc crash floppy/cd er in en image (van het os)terug zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-06 10:00
[...]

Ja, dat wel. Maar hij leest hem gewoon niet?
wat is de officieële naam van de cd dan?
Ik heb namelijk een backup gemaakt van mijn originele en de gebrande een andere naam gegeven.
Als je een backup hebt gemaakt van jouw originele, dan kun daar toch op kijken wat de naam van de CD is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb gister een back-up image van me c partitie gemaakt met ghost 2003 en deze auto op dvd laten branden werkt perfect.
aangezien dit 3 *.GHO bestanden zijn lijkt mij dat :
als je de pc boot met een ghost 7.5 dos diskette je deze image gewoon vanaf dvd kan laten terug zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-05 11:58
Misschien een handige tip voor mensen die ook met Ghost een image van hun schijf willen maken.
gebruik Ghost 8.0 voor DOS!!!
Deze werkt zonder enig probleem en kan ook van en naar NFTS-partities lezen/schrijven en zelfs CD/DVD-Branders en externe USB/firewire/SCSI apparaten worden ondersteund. Laat de 9-versie dus maar voor wat het is want ik heb er alleen nog maar ellende over gehoord.

[ Voor 9% gewijzigd door Bart© op 01-03-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

naar een ntfs partitie schrijven klinkt idiaal thnx..
ga vanvond eens kijken waar ik ghost 8.0 DOS kan "kopen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Anoniem: 134669 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 10:01:
naar een ntfs partitie schrijven klinkt idiaal thnx..
ga vanvond eens kijken waar ik ghost 8.0 DOS kan "kopen"
Ghost 8.0 (2003) is nog steeds de beste Ghost die er is vind ik.

De simpelste methode is een willekeurige bootdisk downloaden (win98se bijv met cd support).Vervolgens met een brandprogramma als Nero deze image gebruiken om een bootable cd te maken en Ghost.exe op de cd te zetten. Boot lekker snel en geen gezeur. Je kunt het ook wat bruter aanpakken met een automatisch boot cd'tje.

Heeft één van jullie die Ghost 2005 boot cd trouwens wel eens geprobeerd? 't Duurt een eeuwigheid voordat ie gestart is (er staat een mini Windows NT op). Dat menu is echt een chaos :D. Er staat drie keer de recovery optie gegeven, hoop rommel en andere zooi die je nooit zal gebruiken. Toegegeven, de ntfs lees tool die erbij zit kan handig zijn, maar daar wil je geen XX euro voor betalen.
Dmitri schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 14:45:
Het voordeel van Ghost 9 is dat je je image ook rechtstreeks op DVD kan branden. Als ik het me nog goed herinner kan je bij Ghost 8 alleen op CD branden. Dat is voor mij ook de reden geweest om over te stappen op versie 9 / LiveState. Mijn backup werd te groot om op 1 CD te krijgen en moest dus over op DVD.
De Knowledge base van Symantec denkt daar anders over. Maar misschien heb/had je een niet ondersteunde DVD brander.

[ Voor 39% gewijzigd door dr snuggles op 01-03-2005 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ghost 2003 brand zeker wel op dvd.
ik heb hem image laten maken met ghost 2003 laten branden op dvd+rw
werkt prima gaat volledig auto aanzetten half uurtje laten dvd'tje klaar.

ik heb trouwens een nec 3520A.

ik heb gister ook nog een backup gemaakt met nero back-it up dat is wel lekker omdat je die auto kan instellen zodra die wil backuppen gaat dvd station open dvd'tje er in.
als die niet leeg in maakt die hem zelf leeg(ingesteld) en hij maakt een back-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Werkt Ghost versie 8.0 ook met sata?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-05 10:48
De manier die het beste voor mij werk is het volgende:

Heb gewoon ghost.exe plus lic file op een bootable cdrom gezet.
Elke keer als ik mijn systeem 100% wil terug zetten start ik dus simpel op via die bootable cdrom .

Gewoon in je bios instellen dat ie tijdens de bootup kijkt naar je drive, bijv D:\

Heb zelf een menuutje gemaakt:

1. Start Windows
2. Start NTFS Dos Pro + Ghost.

Dan simpel gewoon in dos kan je dus je image terug zetten van bijv een partitie op de hoofd schijf.
filename.GHO

Klaar.

Trouwens ik ben er ook achter dat je Gjost dus totaal niet op windows hoeft te installeren hoor.
Negerns voor nodig. Je kan prima vanuit dos (beter zelfs) gewoon je hele pc terug zetten zoals ik boven beschrijf.

Dan Rebooten en hoppa.. klaar is kees.

Suc6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-06 14:54
of gewoon een norton 9 bootable iso downloaden klaar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-03 17:54
tja, kweet niet wat er nou zo moeilijk aan is

Ghost 9 is ALLEEN via de product CD terug te zetten, of als je er over beschikt is het ook te doen via de Drive Image 7 CD of Live State Recovery CD.

Aangezien het niet meer over *.GHO bestanden gaat, zullen oudere versies en bootfloppies niet meer werken. Het is dus niet mogelijk om "eventjes te doen als vanouds".

Ik geef trouwens toe dat het opstarten van de CD nogal langzaam is, hij start namelijk een Windows XP PE [Pre-install Environment], wat nogal lang duurt, maar heeft als voordeel dat je compatibiliteit een stuk hoger ligt.

De tools die er op staan zijn trouwens niet "onnodig", maar ERG handig als je weet hoe je er mee om kan gaan. Ook als je systeem niet meer juist functioneerd door omstandigheden anders als Ghost zelf, kan je hier nog heel veel uit halen [ptedit alleen al is SUPER].

Maarja, dat is een beetje mijn kijk er op... is wel handig als je ook de tech support kant van de producten kent :)

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daneron
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-02 20:50
Misschien dat ik er overheen gekeken heb in dit deze topic, maar ik heb het volgende probleem, het is me nu duidelijk geworden dat met 9.0 geen image terug gezet kan worden ( kreeg steeds een rare foutmelding als ik een image terug wilde zetten) zonder de orginele cd (isdawha), maar goed. De 2003 versie is gewoon uitmunted en heel snel (9.0 is verdomd langzaam). Nu mijn vraag: hoe maak ik een bootcd ipv floppy met ghost 2003, heb alles doorzocht maar is nergens terug te vinden (de versie die ik heb geeft alleen aan dat het ghost 2003 is of het 7.0 of 8.0 is weet ik niet ). M'n laptop heeft namelijk geen floppydrive, als windows niet meer opstart dan lig ik eruit en kan ik me weer verheugen op 2 dagen ploeteren om alles weer in redelijke staat te krijgen :( .
Op het gebied van computers ben ik geen leek, maar dos is nu eenmaal m'n favoriet niet. Wie heeft voor mij de oplossing voordat ik een bestelling plaats voor ghost 9.0.

Alvast bedankt voor je moeite.

mvrg
Daneron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144642

Hi
Bootable cd van je image maak je met Ghost Boot Wizard (in 8.0 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144642

Belangrijk dat je volledige packet van symantec instaleert!!!
Heb trouwens ook geen flopydrive op mijn pc. (heb nu pas gemerkt!!) })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125536

Voor mij ook geen andere Ghost dan Ghost2003.
En misschien de volgende tip voor een snelle 'bootflop'.
Zelf had ik nog een 16MB CF kaartje over en heb deze bootable gemaakt. Gewoon met DOS er op en een opstartmenu met de keuze uit:
1, Enkel booten en Ghost2003 starten.
2. Ghost2003 starten met CD/DVD ondersteuning.
3. Ghost2003 starten met TCP/IP ondersteuning (voor het geval van een restore via netwerk)
4. NTFS - Dos starten (voor het geval je op de NTFS-partite wil rondstruinen zonder Windows)

Alle drivers er op en alles bij elkaar zo'n 4MB groot.
Het BIOS in de PC eerst laten booten van MEMcard en dan pas van IDE.
Zonder memcard dus gewoon van harde schijf starten, en wil je een backup maken of een restore doen van de C: partitie, dan CF-kaartje plaatsen, PC opstarten en dan razendsnel via opstartmenu Ghost2003 starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159007

Hoi, dit is een van de laaste treads over Ghost 9, ondanks dat er een tijd niet is gepost in dit topic, stel ik mijn vraag/ opmerking hier toch.

Ik heb Norton SystemWorks™ 2005 Premier, via school gekocht, dit is z'n "slimme cd rom". zie http://www.slim.nl/index.html Hierbij zit ook Ghost 9. In de documentatie staat dat ik idd van de Ghost installatie cd moet booten, maar die Norton SystemWorks™ 2005 Premier cd-rom is helemaal niet bootable en er is maar 1 cd, dus geen andere "wel" bootable cd-rom.
Dmitri schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 12:58:
Beide programma's bieden geen mogelijkheid meer om een boot-flop op bootable cd te maken, omdat ze zelf als bootable geleverd worden.[/b]
ik ga testen of de trail werkt ( http://sea.symantec.com/content/product.cfm?productid=25 )
wwillem schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 20:51:
Verder is Ghost 2005 (9.0) bijzonder hopeloos in gebruik. Als bonus moet je wel even je raid of serial ata drivers in je diskette drive doen, want anders wordt je harde schijf niet herkend. Dude, ik heb geen eens een floppy drive. What's next, moet je je 386 gebruiken om ghost aan te sturen 8)7?
Weet iemand of de ghost.exe van ghost 9 ook onder dos werkt?

Ik heb 2 nieuwe sata schrijven in Raid 0 die ik als C: wil gaan gebruiken (met daarop windows XP)
Uit de post van wwillem begrijp ik dat ik dus ook nog mijn raid drivers moet kunnen laden. Iemand hier ervaring mee?

Andere vraag, vanuit ghost 9 kun je wel een .v2i bestand terug zetten (het is geen .GHO meer).
Kan ik vanuit mijn windows xp opstarten, mijn backup terug zetten op mijn sata raid 0, en vervolgends booten vanaf deze sata raid 0, of onthoud hij de drive letter? Waardoor het geen C: is?

anyway, ik ga het vanavond allemaal maar gewoon proberen en als het niet lukt, windows maar gewoon opnieuw installen.

Het blijkt wel dat deze laaste versie van Ghost waardeloos is.

edit:
lekker is dat Ghost 9 pakt me raid drivers niet :(
gelukkig al klaar met herinstalleren :)
/edit

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 159007 op 08-11-2005 11:48 ]

Pagina: 1