Toon posts:

[FireFox] User Profiles

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Toen ik gister FireFox opstartte, na een chrash van m'n pctje, kwam er een klein schermpje op waarin die vroeg welke userprofile ik wilde gebruiken. Er stond een Default User dus ik klik die aan. Dat kan niet zegt ie, is al in gebruik.

Nu heb ik dus maar een nieuwe aangemaakt, met als gevolg dat ik al m'n bookmarks, passwords enz kwijt ben. Ik heb al gezocht in de help van FireFox, niks te vinden. GoT, niks te vinden. Google, ook niet.

Kan iemand mij mischien helpen met het vinden van deze optie? Zodat ik weer Defaut User aan kan zetten en m'n info weer terug heb?

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
zorg dat firefox niet meer draait als proces, en start dan firefox met firefox.exe /p
Je krijgt dan weer dat profiles keuzemenu ervoor.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Heeft FireFox ook een OS? Niet? OK, dan WOS --> SA :+

De \Documents and Settings\%USER%\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles directory ken je? Check ook het profile item in de Firefox-FAQ.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Tnx voor dit linkje! Ik heb het gevonden en ik heb m weer terug!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 12:27 ]

Verwijderd

Even een schopje, anders hoor ik weer dat ik geen nieuw topic had moeten maken ofzo.. :)

Ik heb dit dus ook: pc crashte, reboot, firefox: al mn bookmarks + instellingen weg. Dan zeggen jullie:
'run: firefox.exe -profilemanager' maar daar staat mijn profiel ook niet meer tussen.. Ik heb ok in de map gekeken waar de profielen staan, maar die is ook alleen maar voor 'default'.
Maar het vreemde is, ik heb mn history nog wel!

Weet iemand waar ik dan kan kijken??