19" TFT Beschermfolie?

Pagina: 1
Acties:

• 448191
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Weet iemand waar ik beschermfolie voor mijn 19"TFT kan krijgen???

Verwijderd

448191 schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:35:
Weet iemand waar ik beschermfolie voor mijn 19"TFT kan krijgen???
Ik geloof dat je bij de hema van die aluminium folie kunt krijgen die aan 1 kant kleefd :+

Sry h00r, maar ik denk niet dat er speciale bescherm folie is, die zit er al op, en anders moet je gewoon een stuk plakken plastic erop gooien ...

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Je kan bij de Office Center een soort glasplaat krijgen die je aan je scherm klikt. Misschien is dat wat? Volgens mij bestaat er niet echt specifieke beschermfoile..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik heb ook een 19 inch LCD, ik heb niet het gevoel dat deze erg fragiel is (ook met lans etc) ik ben benieuwd waarom de TS een bescherming wil. :)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-02 21:18

E-Vix

Nu met sneeuw!

Voor losse TFT schermen is voor zover ik weet geen beschermfolie te krijgen. Op het beeldscherm zelf zit namelijk al een soort van beschermfolie. Dit folie verminderd tevens hinderlijke schittering etc. Als je voelt met je vinger dan voelt het ook een beetje ruw aan. Als je hier een folie op zou willen plakken dan zou dat nooit zonder luchtbelletjes kunnen (door de ruwheid van het scherm).

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

E-Vix schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:48:
Voor losse TFT schermen is voor zover ik weet geen beschermfolie te krijgen. Op het beeldscherm zelf zit namelijk al een soort van beschermfolie. Dit folie verminderd tevens hinderlijke schittering etc. Als je voelt met je vinger dan voelt het ook een beetje ruw aan. Als je hier een folie op zou willen plakken dan zou dat nooit zonder luchtbelletjes kunnen (door de ruwheid van het scherm).
offtopic: hier voelt het niet ruw aan :>

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

• 448191
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-09-2024
Toch is hier een IA met beschermende folie voor lcd schermpjes van fotocamera's PDA's etc....
http://www.inkoopacties.net/ia/rtj8swz4

Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een 19" BenQ FP937s+, daarvoor heb ik altijd een CRT monitor gehad.

Ik heb wel al een paar jaar een laptop, en het is mij altijd opgevallen hoe makkelijk het scherm krast. Misschien ligt het aan de slechte kwaliteit van mijn laptop, maar ik heb er tock wat krassen op. Het krast in ieder geval sneller dan een crt monitor... Ik zoek dus eigenlijk folie die krassen voorkomt...

Ik heb ook laptops gezien die standaard een soort folie eroverheen hebben, en ik vond het beeld ook verbeterd erdoor (minder "grain").

P.S. Waarmee maken jullie je scherm schoon?

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:25

breinonline

Are you afraid to be known?

448191 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:47:
Toch is hier een IA met beschermende folie voor lcd schermpjes van fotocamera's PDA's etc....
http://www.inkoopacties.net/ia/rtj8swz4
Waarom bestel je daar niets dan? Ze hebben ook losse grote stukken erbij staan. Of vraag de organisator waar hij precies de folie gaat aanschaffen. Overigens zal je bureauscherm minder snel iets gebeuren dan van je laptop.
448191 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:47:
P.S. Waarmee maken jullie je scherm schoon?
Er zijn speciale schoonmaakmiddeltjes voor tekoop bij computerzaken. Je kan ook gewoon een beetje warm/lauw water gebruiken, dat gaat vaak net zo goed. Gebruik in geen geval gewone schoonmaakmiddelen (glasex e.d.) die zijn te aggressief. En pas op dat je niet te herd drukt op het scherm, anders zou je wat dode pixels aan je scherm kunnen toevoegen :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Pagina: 1