Manolo ???!?!? ||$p€ec$|| diablo II account = ASK!!
Het lijkt me sterk dat iemand zo antwoord op je vraag kan geven. 
Als eerste is het natuurlijk wel makkelijk dat je vermeld om welke printer het gaat. (Type e.d.). Verder kun je misschien zeggen wat je zelf al geprobeerd hebt. (Printer uit/aan, reset gegeven, alle basisdingen al gecontroleerd zoals papier e.d.).
Tot slot: heb je recent iets aan de hardware veranderd? Instellingen op de printer veranderd? Testpagina afgedrukt?
Als eerste is het natuurlijk wel makkelijk dat je vermeld om welke printer het gaat. (Type e.d.). Verder kun je misschien zeggen wat je zelf al geprobeerd hebt. (Printer uit/aan, reset gegeven, alle basisdingen al gecontroleerd zoals papier e.d.).
Tot slot: heb je recent iets aan de hardware veranderd? Instellingen op de printer veranderd? Testpagina afgedrukt?
-
alles hieboven is al uitgevoerd (srry d8 dat dat van zelfsprekend was)SysRq schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:47:
Het lijkt me sterk dat iemand zo antwoord op je vraag kan geven.
niks veranderd aan de hardware net zoals de hardware..
test pagina ook geen afdruk wel goed vermeld in queue
gaat om de HP 4100
reset gaat niet want anders moet ik het adres weer toewijzen (TCP)
mijn idee, maintenance kit is low dus stopt de printer met printen.
heb nieuwe besteld maar ik weet 't niet zeker
[ Voor 5% gewijzigd door BoY-z0nDeRMaN op 24-02-2005 12:52 ]
heb 't al gevonden, was server probleem bla bla thnx anyways
En wat heeft dit met Overige Hardware te maken 
Voortaan netwerkproblemen in Netwerk Troubleshooting plaatsen....
Overige Hardware is GEEN dumpbak
Voortaan netwerkproblemen in Netwerk Troubleshooting plaatsen....
Overige Hardware is GEEN dumpbak
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()