[iBook] productiefout valt onder garantie ?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• peligro2k
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:14
Ik heb nu een paar maanden een iBook g4 1ghz laptop.
Na een tijdje viel het me op dat aan de linker kant in het midden van het beeldscherm
de witte buiten buitenom het scherm niet gelijk liep met de iets grijzere
dikke binnenrand. Nu begint er zelfs een scheur te ontstaan. Ik was van plan om een paar
jaar te doen met deze laptop, en het was ook voor mij, student zijnde, een dure aankoop.

Zal dit onder de garantie vallen ?

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 00:08

Nitai

Live the life you love.

Ik zou gewoon met Apple bellen. Heb je ze al gebeld?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• peligro2k
ja ga ik zo even doen, maar het is iets wat erg moeilijk is uit te leggen of te fotograferen is. als ik hem in de winkel had gekocht kon ik er even langsgaan, maar kan moelijk naar het dc van apple gaan :P

• peligro2k
Weet iemand hoe dat werkt trouwens met apple RMA, ben ik mn laptop dan 3 weken kwijt ? en moet ik hem zelf weg brengen ?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Apple stuurt je meestal een heel mooi RMA doosje toe, waar jij 'm in kan stoppen en opsturen.
Kost je geen cent in principe.

Over het algemeen zijn ze heel coulant wat betreft dit soort dingen, maar dat je 'm een poosje kwijt bent kan goed zijn idd.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik had een keer het bekende moederbord probleem bij de G3 iBook dat ver buiten garantie is verholpen. De iBook was 2 weken weg.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Verwijderd

Je krijgt geen vervangende mac :)
En natuurlijk vallen dit soort dingen onder de garantie. De garantie is er juist voor fabrieksfouten. En als je Apple belt, en zegt dat t erg moeilijk uit te leggen is, kan je hem wellicht een foto per email sturen... (als je die al gereed hebt liggen, kun je met dezelfde persoon aan de lijn blijven hangen)

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:10
He, dat heb ik dus ook, volgens mij. Ook een iBook G4 1GHz.

Ik stoor me er niet zo aan, maar het is natuurlijk wel erg zonde.

Mijn iBook kan ik echter niet missen. Drie weken zal echt een heel groot probleem worden aangezien de snelste pc die we ook nog in huis hebben een 66MHz wintel bak is... :O

Lekker!

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, als je Apple nog niet gebeld hebt zie ik niet in waarom je dan een topic hier opent. Even een telletje naar Apple zelf en die vraag is beantwoord.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.