[WXP][Outlook2003] Problemen met verzenden email

Pagina: 1
Acties:

• Jman
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 13:08

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem :

Als ik in word 2003 of Excel 2003 een document maak en daarna wil verzenden als bijlage of direct dan wordt de email niet direct verzonden maar in de map Postvak UIT geplaatst.
Als ik daarna outlook start moet ik eerst verzenden en ontvangen aanklikken om dat mailtje alsnog te verzenden.... Met office 200 had ik daar nooit problemen mee.

Oook bij het auto aanvullen van email moet ik persee eerst aan geven welke namen ik wil koppelen aan bepaalde letters voordat het de volgende keer automatisch weergegeven wordt.

Iemand een oplossing?

btw. ik heb alle updates incl. SP1 geinstalleerd.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jman schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 11:01:
Als ik in word 2003 of Excel 2003 een document maak en daarna wil verzenden als bijlage of direct dan wordt de email niet direct verzonden maar in de map Postvak UIT geplaatst.
Als ik daarna outlook start moet ik eerst verzenden en ontvangen aanklikken om dat mailtje alsnog te verzenden.... Met office 200 had ik daar nooit problemen mee.
Bij de opties (weet even niet meer precies waar...) kan je gewoon aanvinken, dat het mailtje direct verzonden dient te worden. Mailtje komt dan wel in Postvak UIT te staan, maar hij gaat hem dan wel direct versturen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Vraag 1: "it's a feature, not a bug". Weinig aan te doen voor zover ik weet. En met weinig bedoel ik eigenlijk niets, of een andere MUA gebruiken :+
edit:

^^ Inderdaad kan je het versturen bij openen van Outlook wel instellen. Maar versturen zonder dat utlook open staat gebeurt niet. Dit wegens spam/virussen.

Vraag 2: hoe bedoel je?

[ Voor 33% gewijzigd door F_J_K op 24-02-2005 11:05 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Dat vinkje heb ik volgens mij al tig keer aan en uitgevinkt evenals al de andere vinkjes maar dat wil toch echt niet helpen...

Met vraag 2 bedoel ik dat het auto aanvullen gewoon niet werkt ook al vink ik het aan... :'(

• Jman

Jman

jfphoto.nl

Topicstarter
Niemand?