werkgroepen probleem

Pagina: 1
Acties:

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-04 16:29
ik heb volgend probleem. de werkgroep op mijn pc is thuis. als ik op school zit zijn er meerdere werkgroepen, en meestal kan ik deze zien. maar af en toe vallen deze allemaal weg, kan ik niets meer vinden. enkel nog de werkgroep thuis waar ik in zit. surfen, mailen dat lukt allemaal nog probleemloos. ook naar de server verbinden lukt nog.

alvast bedankt

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Meerdere werkgroepen :? En wat is nu presies je vraag?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• wallywally
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-04 11:09
Microsoft netwerkomgeving _O_ :r

Modbreak:Als je je niet normaal kunt gedragen ga je maar ergens anders spelen.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 19:15 ]

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:44

Rwin

Ondertitel

en je wilt die andere werkgroepen weer zien?

kan zijn dat andere computers ook allemaal een andere werkgroep hebben (bv per pc een andere werkgroep omdat er veel "thuiswerkers" zitten ;) ) En wanneer die hun pc uitzetten, zal de werkgroep ook meeverdwijnen.

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

• evil kim
het is inderdaad de bedoeling dat ik alle beschikbare netwerkgroepen terug zou zien.
er zijn wel enkele netwerkgroepen die maar 1 pc hebben, maar de meeste bestaan uit meerdere pc's. deze zouden dus niet mogen verdwijnen, maar dat doen ze wel.

• Rwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 22:44

Rwin

Ondertitel

als al die pc's uit staan (ALLE stroom eraf, ook van de voeding) dan verdwijnen ze echt wel hoor :)

RoadLash, eigen werk rockband | StringKings, rock covers

• weijl
  • Niet online
zelfs als de de voeding er niet af is verdwijnen die.

heb je dat al eens gecontroleerd? of ze uit staan op het moment dat je checkt?

• evil kim
ik ben er 100% zeker van dat er nog pc's aanstaan :)
maar de werkgroepen verdwijnen ineens allemaal op thuis na (deze werkgroep gebruik ik). maar ik zie enkel mijn pc.

Verwijderd

Ander netwerksegment??? :)

• evil kim
ik kan verkeerd zijn, maar als het een ander netwerk segment is zou het dan niet zo moeten zijn dat ik de werkgroepen gewoon niet zie. want (ter verduidelijking) ik zie de groepen even en nadien niet meer, zonder dat ik herstart of mij ergens anders zet. ook is het zo dat als ik netwerkkabel wissel met mijn buurman ik nog steeds het probleem heb en hij vrolijk tussen werkgroepen kan browsen, dus aan de switch ligt het niet

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Als je gewoon naar de pc's zoekt ? (start>zoeken) vindt je ze dan wel? Want in dat geval is het gewoon de brakke browsinglist van windows

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• evil kim
als ik de ip indruk van de pc waar ik wil naar connecten werkt dit, eender in welke werkgroep hij zich bevindt. maar ik heb die werkgroepen nodig om met sharescan te werken.
Pagina: 1