Hai,
Ik gebruik & VbCrlf om "enter's" te geven in een mailtje wat ik wil versturen. Ik merkte het probleem eerst op in een asp vb script wat ik had geschreven. Dit draaide op een Windows 2000 Server (iis 5). Ik kwam op het idee dat dit mogelijk aan de server lag. Nu heb ik een vbscript gemaakt sendmail.vbs die ik execute op mijn Windows XP machine. Maar ook hier lukt het niet.
Suggesties ?? Anyone ??
Thanx
Ik gebruik & VbCrlf om "enter's" te geven in een mailtje wat ik wil versturen. Ik merkte het probleem eerst op in een asp vb script wat ik had geschreven. Dit draaide op een Windows 2000 Server (iis 5). Ik kwam op het idee dat dit mogelijk aan de server lag. Nu heb ik een vbscript gemaakt sendmail.vbs die ik execute op mijn Windows XP machine. Maar ook hier lukt het niet.
De output die ik krijg:mBody = "Dit is een test mailtje om CDO Functionaliteit te testen" & VbCrlf & _
"regel 2" & VbCrlf & _
"regel 3" & VbCrlf & _
"regel 4" & VbCrlf & _
"regel 5" & VbCrlf & _
"regel 6" & VbCrlf & _
"regel 7" & VbCrlf & _
"regel 8" & VbCrlf & _
"regel 9" & VbCrlf & _
"regel 10" & VbCrlf & VbCrlf & _ 'Hier slaat hij zelfs een regel over
"The End....." & VbCrlf
Ik wil geen lege regel.. Ik wil een enter naar elke regel hebben zodat hij de regel ernaar verder gaat.Dit is een test mailtje om CDO Functionaliteit te testen regel 2 regel 3 regel 4 regel 5 regel 6 regel 7 regel 8 regel 9 regel 10
The End.....
Suggesties ?? Anyone ??
Thanx