MSN Messenger Geen contact lijst

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• maartn
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10-2025
Beste Tweakers,

Ik zit met een probleem. Na het gisteren opnieuw installeren van msn messenger 6.2 zie ik na de aanmelding geen contacten meer. Alleen iemand die zich vorige week had aangemeld.
Zelf heb ik een yahoo account geregistreerd bij .NET Passport. Dit heeft altijd gewerkt tot vandaag dus.

Moet er wel bij zeggen dat ik een paar maanden niet online op messenger ben geweest (onder mijn yahoo account) Misschien dat dat het probleem is? dat je na te lang wachten (online komen op msn) .net passport service je gebruikers weg gooit?

Mocht iemand ook deze ervaring hebben.. of weten hoe ik al me contacten weer terug kan krijgen zonder ze allemaal te moeten mailen.. let me know.

Ik moet nog vragen aan andere of ik ook van hun lijst (zo maar) af ben.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:26

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Ben je niet gehacked ofzo, en dat iemand je contactlijst leeg gegooid heeft?
Of probeer anders eens later in te loggen, werkt het dan wel? Dan is het een foutje van MSN zelf ;).
MSN zelf verwijderd nooit zelf contactpersonen ;). Wel kan je na 90 dagen inactief zijn op je passport account, dat je account helemaal gewist wordt.

[ Voor 30% gewijzigd door AW_Bos op 24-02-2005 07:17 ]

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• dualband
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-05-2020

dualband

Phantasy

Als je meer dan 90 dagen niet meer online bent geweest wordt inderdaad oa je contactlijst verwijderd, ook al heb je hotmail.
Je wordt echter niet verwijderd van de lijst van diegene die jouw op hun lijst hebben staan.
Je kan dus door middel van je naam melden aan iedereen dat ze iets moeten zeggen tegen jou zodat je ze opnieuw kan toevoegen.

Je moet wel bij instellingen er voor zorgen dat iedereen je kan zien (ook diegene die niet op jouw lijst staan).

• maartn
Dank je voor de replys.

Ik ben idd geloof ik wel 90 dagen niet ingelooged geweest op msn (onder me yahoo account)
Nu snap ik dus het probleem hmm oke. Dom van mij haha Damn!

Goed.. dus iedereen is nog wel op mijn lijst.. alleen zie ik dus nu hun niet meer.

Ik stuur dan iedereen wel een mail.. heb ook zitten denken om het account te sluiten en weer aan te melden.. maar dat zal wel niet helpen.

Dank jullie voor de uitleg iig!

• maartn
@Dualband

Ik moet dus in me nick zeggen dat ik niemand op mijn lijst kan zien?
En dan moet ik zeker bij opties /alleen berichten ontvangen van mijn geaccepeerde .. uit zetten

Als ik het goed begrijp zien mijn contact personen mij dus wel online komen? Dat is wel vervelend want ik zie hun echt niet.. ze kunnen mij dus ook niet opnieuw toevoegen want ze hebben me dus al op hun lijst.

Maar goed het kan zijn dat er dus nog niemand wat tegen mij heeft gezegt op msn.. in dat geval is het geen probleem. wat ik vervelender vind is dat als ze wat zeggen ik niets terug zeg.. of gewoon niet in de gaten heb dat iemand wat zegt.

Ik heb nu alles uitgevinkt.. dus dat ik ook berichten kan ontvangen van mensen die niet op mijn contacten lijst staan.., dit leek mij logisch. Maar goed tot op heden zie ik dus geen scherm dat ik ze opnieuw kan toevoegen.

Had ik me lijst maar bewaard grrr.

• LifeTecH
  • Niet online
Fonk_ schreef op zondag 06 maart 2005 @ 15:01:
@Dualband

Ik moet dus in me nick zeggen dat ik niemand op mijn lijst kan zien?
En dan moet ik zeker bij opties /alleen berichten ontvangen van mijn geaccepeerde .. uit zetten
Ja
Als ik het goed begrijp zien mijn contact personen mij dus wel online komen? Dat is wel vervelend want ik zie hun echt niet.. ze kunnen mij dus ook niet opnieuw toevoegen want ze hebben me dus al op hun lijst.
Dat zien ze idd :)
Maar goed het kan zijn dat er dus nog niemand wat tegen mij heeft gezegt op msn.. in dat geval is het geen probleem. wat ik vervelender vind is dat als ze wat zeggen ik niets terug zeg.. of gewoon niet in de gaten heb dat iemand wat zegt.
Je ziet altijd dat mensen wat tegen je zeggen op MSN. Ook al staat diegene niet in je lijst met contactpersonen, je krijgt altijd een pop-up met het bericht.
Ik heb nu alles uitgevinkt.. dus dat ik ook berichten kan ontvangen van mensen die niet op mijn contacten lijst staan.., dit leek mij logisch. Maar goed tot op heden zie ik dus geen scherm dat ik ze opnieuw kan toevoegen.

Had ik me lijst maar bewaard grrr.
Dat komt denk ik nog wel. Iig sterkte :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Duidelijk dus, not a bug, a feature :Y)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.