Toon posts:

[Media Player] Speelt maar een klein gedeelte van film af*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een clip afspeel in windowsmediaplayer zou hij bv normaal 12 min duren....hij stopt na 1.5 minuten..en de balk onderin is dan vol...klik ik nu onder et draaien willekeurig op de balk krijg ik wel een ander beeld..(wat hij normaal zou moeten laten zien.)

Is dit een decoder fout??? of heb ik weer eens wat veranderd waar ik af had moeten blijven???

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
En is dit bij al je bestanden?

• ase-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023
ik heb het ook, alleen bij sommige video-bestanden.
kan het zijn dat de files dan niet compleet gedownload zijn oid ?
misschien ook wel iets met de decoding. ik wacht ook op antwoord van een deskundig iemand :P

You can't stop the waves from coming, but you can learn how to surf.

Verwijderd

Topicstarter
Is bij somige filmpjes....en hoevaak ik ze ook down ze blijven zo kort..terwijl iemand anders r geen problemen mee heeft

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me meer iets voor Software Algemeen - aangezien het een typische vraag is over Media Player zelf. Ik pas nog even je topic titel aan, want 'Mijn media player doet iets niet goed' vertelt niet zo heel veel over je eigenlijke probleem :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 01:15:
Is bij somige filmpjes....en hoevaak ik ze ook down ze blijven zo kort..terwijl iemand anders r geen problemen mee heeft
Je bedoelt dat precies dezelfde filmpjes het op een andere pc wel doen??

Dan is het denk ik een decoder fout, maar dat lijkt me wel stug, aangezien hij het wel deels doet...
Pagina: 1