Ik heb een kleine 2 maanden terug een Gentoo installatie voltooid met een 2.4 kernel. Ben een paar weken terug overgestapt op de 2.6 kernel en dat draait nu al een tijdje mooi stabiel. Dus ik dacht, laat ik de twee 2.4 kernel's die ik heb maar verwijderen. Ik las in de 2.6 migratie guide van Gentoo ( http://www.gentoo.org/doc/en/migration-to-2.6.xml ) dat ik daarvoor het volgende commando moest geven:
emerge --unmerge =gentoo-sources-2.4.*
Echter vind hij deze niet, zijn de sources dan al van mijn computer? ik heb ze nooit bewust verwijderd in ieder geval. En als ik emerge -Da --update system doe wil die ook mijn 2.4.* sources updaten. Weet iemand een andere manier waarop ik de sources kan verwijderen of na kan gaan of ik die nog heb?
emerge --unmerge =gentoo-sources-2.4.*
Echter vind hij deze niet, zijn de sources dan al van mijn computer? ik heb ze nooit bewust verwijderd in ieder geval. En als ik emerge -Da --update system doe wil die ook mijn 2.4.* sources updaten. Weet iemand een andere manier waarop ik de sources kan verwijderen of na kan gaan of ik die nog heb?