[Sunbird] Agenda online publiceren

Pagina: 1
Acties:

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Sunbird, een erg mooi agenda programma dat door de mensjes van Mozilla wordt ontwikkeld.

Nu zou ik graag mijn agenda bestand online willen publiceren, zodat ik die vanaf elke locatie kan inladen met Sunbird. Is dit al iemand gelukt? Ik heb de *.icf en *.rdf online gezet in een directory met genoeg rechten, maar Sunbird kan ze niet laden.

Is dit iemand al wel gelukt, en zou die dan ik willen vertellen hoe dat hem is gelukt?

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

• cryhtorchild
  • Niet online
kick

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

Verwijderd

Nog niet geprobeerd (zal het zo eens doen) maar importeren van remote files is me al wel gelukt. het gaat iig om de *.ics file.

Thijs

• cryhtorchild
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:54:
Nog niet geprobeerd (zal het zo eens doen) maar importeren van remote files is me al wel gelukt. het gaat iig om de *.ics file.

Thijs
Dat is geen probleem nee. Maar hoe het via internet moet is nog de vraag...

• bakkerl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-07 18:45

bakkerl

Let there be light.

Het publiceren van een agenda zodat die ook via het web op te vragen is, kan met een webserver die webdav ondersteund. Dit staat ook in de faq van sunbird vermeld.

• Sjeik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:47
Ik heb mijn calender bij icalx.com staan. Werkt perfect.

Was ik maar rijk en niet zo knap...

Pagina: 1