nec 3500 brander, films vaak niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-02 12:13

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
ik heb al een tijdje deze brander, gebruik hem meestal om backups op te zetten,
maar de laatste tijd ook om mijn vakantiefilms op te zetten.
Nu heb ik het probleem dat vaak de laatste 20 minuten niet goed zijn, die ontbreken bijna altijd.
Soms i.p.v. de laatste 20 minuten begint de film gewoon opnieuw, (terwijl de tijd wel doorloopt) dan begint zeg maar bij 1 ur 33 minuten de film opnieuw, en loopt ie gewoon door.
Of soms mist het laatste stuk en start ie de dvd opnieuw.

Dit probleem heb ik dus niet altijd, ik gebruik arita dvd's, die compatible zijn, heb ook al anderen geprobeerd, verschillende snelheden, maar daar ligt het niet aan, soms gaat een film op 8 x wel goed, en de andere keer op 4 x niet.

Ook om toch dingen uit te sluiten heb ik stiekum een aantal O-) originele dvd films gecopyeerd, en ook soms het probleem.

Heb windows al opnieuw geinstalleerd, heb verschillende firmware's geprobeerd, origineel, en van herrie!

de brander zit aangelosten op zijn eigen ide poort, heb een nieuwe kabel er tussen gezet. andere ide poort, maar niks schijnt te willen werken.

pc waar de brander inzit is p4-3ghz, 1gb intern, soltek mobo. zat overigens eerst een gigabyte in,
hier was het probleem ook al.

en kon hier op het forum ook niets vinden m.b.t. dit probleem...
dus als iemand een oplossing weet.. graag,,

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-03 20:22
Als ik zo lees heb je alles al geprobeerd, rest mij alleen nog de opmerking je brander is stuk?
Het lijkt wel of de laserarm (of hoe heet dat ook)niet ver genoeg kan uitslaan bij het branden. Probeer eens een andere brander of ruil deze om.

no comment

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
het probleem is dus, de ene keer brand ie iets niet goed, en de andere keer juist weer wel, en dan brand ik dus hetzelfde.

het is ook niet echt vaak... 1 op de vijf, denk ik... voor de rest staat het er dan wel goed op... op het laatste gedeelte na.

misschien zijn hier meer meldingen van?

• Martinus
Heb wel zoiets ooit met mn cd brander gehad de CDD3610 (damn lang geleden) die was gewoon stuk.

no comment

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
na ja... vannacht nog eens door geprobeerd, 15 dvdtjes gemaakt, 4 die niet goed waren.

heb maar een nieuwe brander besteld

thnx anyway

• Martinus
redwood schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 09:51:
na ja... vannacht nog eens door geprobeerd, 15 dvdtjes gemaakt, 4 die niet goed waren.

heb maar een nieuwe brander besteld

thnx anyway
heb je geen garantie? Heb je straks 2 en kan je weer 1 verkopen ;)

Succes

no comment

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Topicstarter
heb hem al sinds die uit is.. de nec3500 dus... volgens mij zat er maar een jaar garantie op. mmmm kan ook nergens de bon weervinden... maar ik heb hem al iets langer dan een jaar dacht ik zo,

Pagina: 1